Televizija budućnosti: Iskusite prikaz savršenstva uz LG OLED liniju

Preferirate vrhunski prikaz slike, neospornu kvalitetu i jedinstveno iskustvo prilikom gledanja vaših omiljenih sadržaja?

Predstavljamo vam LG OLED liniju televizora koja će vas naprosto oduševiti svojim mogućnostima i karakteristikama, s kojima je vaša potraga za savršenim TV ekranom završena!

Kompanija LG Electronics (LG) predstavila je novu liniju premijum OLED televizora najnovije generacije s unaprijeđenim karakteristikama. S α (Alpha) inteligentnim procesorom koji pokreće vodeće OLED modele, uživat ćete u poboljšanom renderiranju slike i preciznijim bojama iz praktično bilo kog kuta gledanja, zajedno s Dolby Atmos® zvukom i optimalnom kvalitetom slike, ovogodišnji LG televizori će potrošačima pružiti impresivno iskustvo gledanja omiljenih sadržaja.

Najnoviji α (Alpha) 9 inteligentni procesor pruža realnu sliku s bogatim bojama, oštrinom i dubinom te također poboljšava prikaz boja uz pomoć naprednih mogućnosti mapiranja koje daju boje koje su daleko bliže originalnom sadržaju. α (Alpha) inteligentni procesor je dizajniran tako da podržava HFR tehnologiju (High Frame Rate) za prikaz glatkih i jasnijih pokretnih slika brzinom od 120 okvira u sekundi. S takvom tehnologijom, novi LG OLED televizori mogu osigurati maksimalnu kvalitetu prikaza bilo kojega sadržaja, za zaista spektakularno iskustvo gledanja.

LG televizori s OLED tehnologijom za 2018. godinu posjeduju Cinema HDR funkciju koja obećava filmsko iskustvo kod kuće.

HDR slike se dinamički obrađuju okvir po okvir, koristeći zaštićeni LG algoritam.

Izuzetne performanse LG OLED televizora dodatno potvrđuje i činjenica da ove modele Technicolor koristi kao referentne ekrane u proizvodnji kućnih verzija najvećih holivudskih filmova i televizijskoga sadržaja. Bolje osvjetljenje, jarke boje i dinamički kontrast gledateljima će omogućiti pravi kino doživljaj u udobnosti vlastitih domova, dok je za savršeni zvuk zadužen Dolby Atmos®, uz pomoć koga će gledatelji imati dojam da moćan jedinstveni zvuk dopire iz svih krajeva prostorije. Modeli uključuju i novu verziju 4.0 LG webOS operativnoga sustava, čime je omogućen još jednostavniji pristup HDR sadržaju dostupnom na Amazon i Netflix VoD servisima.

Ovi fantastični, futuristički komadi tehnologije promijenit če vašu svakodnevnicu sa svojim fenomenalnim mogućnostima, čije detaljne karakteristike možete pogledati klikom na: http://bit.ly/LG_OLED_Televizori, te ih možete pronaći u našem web shopu, kao i trgovinama: http://bit.ly/TS_lokacije.

Odaberite vrhunsku kvalitetu i prepustite se nevjerojatnim mogućnostima ove tehnološke inovacije.

Vaš
Techno Shop