Nakon što je prošle nedjelje u Donjem Gradcu kod Širokog Brijega prekinuto misno slavlje i spriječen ulazak svećenika kojega je imenovala Mostarsko-duvanjska biskupija, sličan događaj ponovio se danas i na groblju Divojka u Dobriču.
Prema informacijama s terena, na misnom slavlju okupilo se oko osamdesetak vjernika iz cijele župe, no manja skupina od dvadesetak mještana spriječila je ulazak u groblje te onemogućila redovito održavanje mise.
Zbog nemogućnosti služenja mise unutar groblja, vjerski obred na kraju je održan na privatnom zemljištu u neposrednoj blizini groblja. I prošle nedjelje u Donjem Gradcu intervenirala je policija, a misa je tada također služena izvan groblja.

Vjerski obred na kraju je održan na privatnom zemljištu u blizini groblja.
Prema dostupnim informacijama, o oba slučaja prekida vjerskog obreda obaviješten je i MUP Županije Zapadnohercegovačke, budući da je došlo do narušavanja javnog reda i onemogućavanja održavanja vjerskog obreda.
Podsjetimo, događaj je s povezan s dugogodišnjim sporom oko podjele pojedinih župa između franjevaca i dijecezanskih svećenika, dok u dijelu njih mještani odbijaju prihvatiti dolazak dijecezanskih svećenika nakon što su župe prethodno godinama vodili franjevci.
Skupina mještana spriječila ulazak svećenika na groblje “Divojka” u Dobriču pic.twitter.com/8jKO0I1dWb
— Jabuka.tv (@jabukatv) May 17, 2026
Drama u Donjem Gradcu: Mještani spriječili ulazak svećenika na groblje
(www.jabuka.tv)


Bogohulnici
Pa šta radi policija? Ovim što brane (njih 20-ak kako stoji u tekstu) kazne za narusavanje javnog reda i mira i strpat ih na 24h u zatvor. Pa nek tamo protestiraju i bune se. I tako sve dok se ne opamete… Amen.
Boze sacuvaj kakvi su to
Ljudi kad se ne mogu dogovoriti sami između sebe i poštovati odluke crkve. Ovo su nase vehabije. Smija li se mi bosnjacima a evo imamo iste scene i podjele.! Jadno i tuzno..!
Kako se nemogu dogovoriti? Sto biskup ne popusti malo? Fratri ginili za narod, skolovali, pravili crkvu, skole, spašavali narod, gradili kuce narodu, primali u svoje kuce narod, vodili u slavoniju župljane da prezive i sad bi pop da dodje i kao da se nista nije desilo. Izbrisi povjest
kad bi pročitao nešto na tu temu oko franjevaca i popova onda vjerojatno nebi pisao gluposti kakve pišeš
Pitan, kakve sve to veze ima što su pomagali narod s ovim tko će misu govoriti?
Aj prikrsti se Bog te pomoga
Za mnoge komentatore koji napadaju mještane koji ne dozvoljavaju dolazak u župe koje su decenijama pa čak i čitavo stoljeće ako ne i više bile u franjevačkoj upravi postavio bih im neka pitanja:
1.Da li je crkva zbog naroda ili je narod zbog crkve?
2.Ukoliko su su se franjevci zavjetovali mjesnom biskupu na poslušnost jesu li to dužni učiniti i mještani tih župa koji se nisu zavjetovali mjesnom biskupu na poslušnost?
3.Tko je u tim župama pa čak i stoljeće prije gradio crkve, lio krv,znoj i suze i s tim narodom postao neraskidivo tkivo, jedno srce i jedna župa.Jesu li to bili franjevci ili pak Petrovci?
4.Ukoliko postoje ugovori koje ima i Vatikan u kojima stoji kako te župe u kojima su djelovali franjevci trebaju pripasti Petrovcima zar u današnje vrijeme sveopće krize crkve u svijetu od mjesnog biskupa a poglavito Ratrka Perića nije bilo mudrije i razboritije izlobirati kod pape da te župe ostanu franjevcima a ove franjevce koji su odbili napustiti te župe premjeste u druge župe što bi oni objeručke prihvatili a i narod bi to prihvatio?
5.Zar nije opće poznata činjenica kako Petrovci dolaze u pravilu i uvijek u već izgrađene crkve koje su mještani zajedno s lokalnim pučanima tih župa već izgradili čie remet decenijski i stoljetni sklad naroda i franjevaca u tim župama.
6.Zar nije razboritije i pametnije da Petrovci zajedno s mještanima nekih župa izgrade crkve i tu počnu djelovati neovisno gdje odluče te crkve graditi?
7.Isto tako postavio bih pitanje svima onima koji smatraju kako tzv”odmetnuti franjevci”bogohule i klanjaju se zlatnom teletu u odmetnutim župama držeći Svete mise ” kako to često navodi umirovljeni biskup Ratko Perić te kako njihove mise, ispovijedi , svete pričesti ništa ne vrijede ta zar ne piše u Evanđelju slijedeće:”Gdje se dvojica mole u moje ime i ja sam s njima”,a ovi tzv”odmetnuti franjevci”vode Svete mise po Kanonskom pravu i ne odstupaju ni milimetra od Svetih misa koje se vode u svim crkvama svijeta po Katoličkim obredima,
8.Postavlja se također pitanje odgovornosti biskupa Ratka Perića a sada i ovog Petra Palića za raskol u tzv”hercegovačkom slučaju” jer nametanjem Perovaca u župe kojima su upravljali franjevci nanose nemjerljivo zlo pučanima tih župa naviknutih na decenijski i stoljetni suživot s franjevcima čime ti župani gube tlo pod nogama po kojemu su zajedno s franjevcima dijelili i dobro i zlo?
9.Konačno zadnje pitanje za obojicu biskupa Perića I Palića ali i za sve one koji napadaju mještane Donjeg Graca i Dobriča:”Zar sam papa ne bi drugačije reagirao u svezi tog tzv”hercegovačkog slučaja” ukoliko bi obojica biskupa njemu predložili pomirbu i ostanak u tim župama franjevaca poradi mira između pučana tih župa i njih biskupa što bi dugoročno u korijenu sasjekle taj sukob koji donosi samo zlo Hrvatima u Hercegovini pa čak i znatno šire?
Bog i Hrvati!
ZDS!
Čovječe biskup ih je razriješio radi neposluha,nisu legalni svećenici,crkvene zakone se mora poštivati.Prestani manipulirati ovo malo naroda što je ostalo ovdje
Nisi ti ni za Boga ni za hrvate, ti si Bogohulnik i budala, širiš hulu idiote.
Naporan si sa tim zds u 21 st
Za 23:38
Sve odgovore možete naći u Katekizmu Katoličke Crkve.
Ako ste vjernici katolici onda ovo što ste uradili je jednostavno sramota,ako ste katolici onda se treba živjeti u skladu sa tim.
Manipuliranje. U Crkvi postoji lanac zapovjedanja. Tko se ne drži zapovijedi, nije član Crkve. Zašto ljudi iz tih sela idu u druge župe radi svetih Sakramenata? Zato što im te Sakramentw ne može udijeliti osoba koja nije svećenik .
Vidim slabo poznajete i zakonik kanonskog prava, uredbu rimskog misala itd itd da ne nabrajam sve. Ako je rimski biskup, poglavar Katolicke Crkve odredio drugog biskupa u određenoj biskupiji, taj odabrani biskup ima pravo činiti s njom kako mu se čini najbolje. Naša biskupija je u deficitu po pitanju zvanja, kao i naša franjevacka provincija. Biskup i njegova uprava imaju bolji uvid u podjelu zupa i tko ce koju upravljati. Zivjeti u povijesti ne mozemo. Kakve veze ima tko je sagradio crkve, tko je prolio krv i slicno, s time tko ce biti gdje zupnik? Koji su svecenici bili na ovim prostorima ili bilo gdje drugo dok nije bilo franjevaca? I sam sam dio franjevacke obitelji ali razmisljam malo realnije, ne zadrto. Zahvalan treba biti na tome sto su ucinili za nas kraj, ali isto tako poslusan Rimskoj Crkvi. Sveti Franjo je to s bracom obecao, oni koji su neposlusni, razrijeseni su i ne vrijedi im sakrament svetog reda bez obzira na tvoj navod “gdje su dvojica ili trojica…”. Ako su redovnici i svecenici poslusni biskupu, koji je poslusan Svetom Ocu, tu nema problema. S druge strane evo sto nastane. Narod se ne smije u tim stvarima pitati, hoce li biti franjecac ili dijacezanski svecenik na zupi, smijesno. Nije se rodio taj koji je narodu ugodio, a da se narod pita svugdje onda ne bi nikada nastao red. Hijerarhija se mora postovati jer tako Crkva funkcionira, nije ovo demokracija. Komu ne odgovara nek izvoli u drugu zupu. Da su vatikanski ugovori potpisani u potpunosti s BiH, davno bi se oni i istjerali iz tih crkvi jer te crkve zakonski pripadaju mjesnom biskupu, ali u nasim hercegovackim slucajevima, to nije ostvarivo upravo zbog nedovrsenih ugovora.
Sram vas bilo tzv vjernici.
Nisu im problem odmetnuti fratri,još im napune crkve i groblja,a ne puštaju legalno postavljenog salezijanca da odsluži misu…Pravi plitkoumnici
Željana izdrži.
Vjernici su retardirani
Proteatanti
Puna podrška mještanima,oni znaju najbolje.
Eurozastupnice,mrš 😂😂😂😂😂
Prvo i osnovno je poštivanje zakona, ljudskih, Bozjih koji god. A ono najvažnije je da zapravo neznanje, tračanje i sve ostalo sto ide uz ono sto narod kaze obraz, jecpreslo davno granicu normalnog. Slobodno možete mene nakon ovog prozivati. Ali vrijeme je da lažni svećenici otidju sa ovih prostora tamo i odakle su ponikli ii nek se skruse….
Kad se misa/Euharistija, zar je toliko bitno, je li svećenik ovog ili onog reda….bitno je da se ona održava od strane onih koji jesu svećenici, koji ne prozivaju druge bez objektivnih činjenica. Da prestanu sijati razdor, sjeme mržnje itd itd itd. A vi sto se kao bunite pokušajte otići negdje na neku misu gdje je sve legalno…NE TREBA VAM VISE DOZVOLITI DA PRIMITE SAKRAMENTE PREKO “VEZE” ILI DA IDETE ONAKO DO TIH ISTIH SVECENIKA DA VAM IZDAJU POTVRDE DA IMATE SAKRAMENTE….A NE DAT IM ODRŽATI MISU…a ni vi koji ste kao dio ove legalne mise…nemojte nikome dati povoda da se medju se raspravljate i tlapite o Crkvi ili Vjeri….
Pope, ne ide ništa na silu. Lijepo sastanak s mještanima i dogovori se. Dolaziš na gotovo i još k tome na silu.
A jesi glup, glup ko stup.
Biskup određuje a ne mjestani. Vjernici su duzni postovati odluke biskupa. Uzmite za primjer Ledinac, Buhovo, Crnač itd. Prodisali otkad je sve po redu.
Pa tko ovdje prosipa silu? To što ti radiš je zamjena teza!
Pa eto neka odu ovi fratri u mirovinu, ali zelimo da dođu opet fratri
Napravi(ili rodi)fratra pa nek ti drži Misu.
“A u koji god grad uđete i tamo vas ne prime, izađite na njegove ulice i recite: ‘Čak i prašinu ovoga grada, koja nam se uhvatila za stopala, otresamo sa sebe protiv vas. Ipak, znajte ovo: Božje je kraljevstvo blizu!’ Kažem vam, na taj će dan biti lakše stanovnicima Sodome nego tome gradu.”
Evanđelje po Luki 10, 10-12
Svima će ovima ovdje “pop” vodit sprovod, zivi bili pa vidili.
Zao mi je ovih sto su preko Borak tv pokusali na ovo sve staviti ruznu slik…sva sreca postoji Jabuka tv s tocnim informacijama..fra Nidza fra Crvkoviću fra Stanka i fra Slavenko ….zao mi vas je!!
Tko no stavlja ružnu sliku ????
Dotični su dali lažne informacije za spomenuti Jabuka tv portal. Istina je, mještana ispred groblja je bilo 24, ali njih na misi ispod Kraljevića duba nije bilo 70 i koliko su već naveli. Postoje slike koje to i dokazuju!
Kakvi 70 ondje nije bilo pravih župljana 30 a pusti ostale što su došli radi prosjeka da podrže svoju nevu kuprešaka da on određuje tko će bit od svećenika ima svoje rodno mjesto pa gore nek dovodi koga hoće. A ona plava nek je stid je i sramota da dođe u tuđe selo i pita odakle ste vi ljudi. Sramota svima kojima se nesviđa slobodno nek idu dole u gunjaša Tonka nek ih dočeka. A pišu portali nije dozvoljena kraljevića misa🤣🤣 ovo groblje je sela Dobriča a ne privatno
Je, groblje mještana Dobriča pa niste dali pok.Golemcu da se ukopa u njemu, nego je čovjek morao kupovati zemljište do groblja da ukopa sina tu!
Mene je stid s kakvim zaostalim i zatucanim ljudima živim! Vama nitko ne valja, ni popovi, ni Papa, ni Položani, ni Mostarci, ni Muslimani ni Srbi,….a u suštini- ne valjate vi.
Doće Muja iz Njemačke vidjet ćete vi koga ćete dovodit da održava misu.
16:20, jesam li dobro razumio?
Ovi ,,ljudi” misle da je njihovo privat o groblje, je li?? Oni odredunu tko se smije ukopati haha
Gori su nego Dalmatinci za parkiranje
haha stvarno ne znam situaciju, al ako je to istina onda nemam komentara
Postoji zakon vezano za groblja i tko određuje šta kako. Dostavljeno je sve pološkom svećeniku tako bezveze da se priča neinfrmirano nema smisla
Groblje u Dobriču “Divojka” glasi na Hercegovačku Franjevačku Provinciju
Junačina, ovo su bili Huligani tamo 80-90ih samo nisu tadan imali za koga navijat (Velež bio loš) pa se sad baše nad svećenikom!
80 vjernika je mozda bilo,ali 10 koji pripadaju Dobricu,a oni ostali skupljeni sa strane ,a ti sto skupljaju te sa strane bolje da ociste ispred svojih vrata a onda da rijesavaju probleme u crkvi
Nažalost nije ih ni ukupno 80 bilo. Postoje slike koje to dokazuju!
Nažalost, nije ih bilo ni 80 ukupno. Bilo ih je 30ak, postoje slike 🙂
E ne znaju oni šta su fratri!
Ovaj narod u Dobricu je lud.Zasto se petljaju u crkvene zakone.Sta njih briga koga ce biskup poslati u Dobric.Njihovo je da slusaju misu i rade svoj posao.
Ajde sotone odstupite od kršteni duša,jeli vas ikad iko skropio da odstupite.Ma vi protestanti trebate na davlu stolicu di vam je misto.
Nisi ti ni za Boga ni za hrvate, ti si Bogohulnik i budala, širiš hulu idiote.
Izvadite potvrdu kad se budete trebali zenit/udavat i potvrdu da mozete biti kum na krstenju/krizmi kod nasih fratara a nemojte ici kod tog istog popa
Vadiš potvrdu gdje si obavio sakramente. Većina je na Brigu u crkvi primala sakramente.
Za ne upućene ili ti ga one sto su dosli sa strane “Nase” je sve na Brigu, krstenje,krizma a i vjencanja su nam oduvijek bila na Širokom Brigu.
Nije istina, to je njihova dobra volja što vas prime gore, iako bi vam ja to zabranio. Eno vam vaše “fratre” pa nek vas krste, krizmaju i vjenčavaju oni kad ne poštujete KC i njezine odluke
Koliko znam ovi fratri su krstili djecu u Doriču i vjencavali u Čapljini a ne znam da je itko morao ponoviti te obrede. A krizma je odavno bila samo na Brigu. Ne vidim u cemu je problem.
Mislim da nije problem u sakramentima i obredima crkve. Već je problem u tome sto se ovo sve radi narodu iza leđa. Na silu se gura pop. Ovo je najstarija župa u Hercegovini, tu su djelovali franjevci od pamtivijeka, tako treba i dalje da bude kad narod zeli. Narod je napravio skupa s fratrima, crkve, mrtvaru, groblja uredio, i jedna smo od najljepših župa u Hercegovini. Jos kad se zna da je tu ubijeno 9 fratara i odnesene kosti na Brijeg. Popovi bi sad htjeli sve na gotovo, a narod nece nikad dopustiti. A ova šačica jada sto je danas bila pod dubom, tu im je i mjesto. Nek odmaknu od naših svetinja i krvlju fratara. Pozdrav svim dobrim ljudima
Ti mrtvi franjevci se u grobu okreću kad vide sta radite.
Žao im je sto imaju ikakve veze sa vama.
Sve će to priroda pozlatiti, sve će to prirodni slijed pozlatiti..
Nitko nije osta ostao živ neće ni otpisani ,,fratri”
Biskupe u mirovini don Ratko Perić,ne kritiziram ,ovo je domino efekt i koji se nije trebao dogoditi onda ,a ni sada ,narod nije ovca za šišanje ,narod reagira po reakciji prija,moglo je biti to povoljnije vrime , e moj narode ,a i ebmoj prepametni Biskupe u miru ,smiriti strasti i Biskupe Palicu zamrznuti treba ovo ,a ne stvarati eskalaciju
Nećemo se vrijeđati.
Krštenje, krizma i vjenčanje na Sirokom Brijegu, potvrda za sve kod Don Miljenka..,.a razriješeni fratri iz Čapljine na župi…..pa ko je tu lud…osvijestiti se dragi Župljani MOSTARSKOG Graca
Upravo tako
Tako je
Potvrde se valjda izdaju na Brigu gdje su obavljeni obredi.
A kolko znam nasi fratri izdaju potvrde za nase zupljane al svaka mora ici na provjeru biskupu, ne vidim u cemu je problem … ovi sto su prdosli u nasu zupu bas i nisu informirani o mnogo toga.
Nas Mile Boze i Bonafacije nisu lazni nego pravi istinski svecenici koji svoju vjeru sire kroz svaku rijec i djelo.Svakia misa i sahrana imaju svoju posebnost sretni smo sto Vas imamo .ostali koji politicare moraju dovoditi na tkz svoje mise govore sami o sebi i svojim ciljevima
“Ja sam Gospodin Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene!”
Tko ide redovito na sv.Misu, ispovijed i prima Tijelo Kristovo, zna da se na misu ide samo i jedino radi Boga!
»Jao vama, pismoznanci i farizeji!«(Lk 11, 39–52)
»Jao vama, pismoznanci i farizeji! Licemjeri! Zaključavate kraljevstvo nebesko pred ljudima; sami ne ulazite, a ne date ući ni onima koji bi htjeli.«
Oprosti im Bože jer ne znaju šta čine
Jedan od tri glavna zavjeta nasljedovatelja sv. Franje franjevaca- POSLUŠNOST!
Sv. Franjo je izričito zahtjevao duboko poštovanje prema papi, biskupima i svim svećenicima!
Ljudi, bibliju u ruke i naći ćete sve odgovore.
Umjesto da trošite volju i snage na sprječavanje regularne sv. Mise, ono što je prijeko potrebno jednoj župnoj zajednici, kako bi procvala, krenite moliti na tu nakanu, čitajte bibliju i Duh sveti uvest će vas u svu istinu!
Ovo je jako prikladno raspuštene svećenike i pojedince koji ih brane!
»Jao vama, pismoznanci i farizeji!«(Lk 11, 39–52)
»Jao vama, pismoznanci i farizeji! Licemjeri! Zaključavate kraljevstvo nebesko pred ljudima; sami ne
ulazite, a ne date ući ni onima koji bi
htjeli.«
Ako kao se zaposlis u bolnici kao doktor pa dobijes otkaz, i nastavis nositi medicinsku uniformu i ljudima prodavati price o zdravlju, nise vise lijecnik nego nadrilijecnik. Primjeni ovaj primjer na jednu drugu situaciju.
Sektas
E moj dobrič ti si stvarno budala i Bogohulnik.
Kada bi ludilo bolilo, ova gorenavedena trojka i vi njihovi slijpi sljedbenici, nebi se dizali iz kreveta!
U isto vrijeme danas u Gornjem Crnču na groblju Varda misu zajedno slave župnik don Ante i fra Luka Ćorić. Koja razlika
Kako don izdaje potvrde za obrede koji su se obavili na Brigu?
Neka pop ide na Brig i na KOČERIN pa u Međugorje i td.
Za popove su samo ovi sto su ih zene natjerale na to,a do jucer su isli na “illegalnu” misu 🙂
To su prave muškarčine. 🙂
Ti si zla osoba! Mladi su za normalnu župu, normalne sakramente, za više termina za svetu Misu, za redovan vjeronauk, za redovan Put Križa, za Polnoćku. Pri tome, nitko ne tjera Milu, Božu i Bonifacija. Svaka čast pobijenim Franjevcima na njihovoj žrtvi za očuvanje katoličke vjere na ovim prostorima, ali dolazak priznatog svećenika ne negira njihovu žrtvu! Pa na svetoj Misi na Brigu u nedjelju, sam biskup Palić je rekao kako krizmenici iz Širokog puno bolje razumiju važnost očuvanja katoličke vjere, upravo zbog zasluga i žrtve svojih predaka (mislio je na pobijene fratre). Ljudi dragi, jeste li vi svjesni protiv koga se borite? Jeste li svjesni gdje ste sami sebe svrstali takvim ponašanjem? Vi ste upravo onemogućili održavanje svete Mise, znate li koliki je to grijeh? Jeste li vi normalni? Pozivam i Franjevce iz Širokog Brijega da se javno oglase na ovu temu!
Ne znam o kojim mladima je točno riječ ovdje. Nitko ispod 40 godina, osim njihove djece, a neće maloljetnici sami dizat pobunu u selu i župi.
Možda je i tako.. a meni se čini da je i ove protivnike koji nedaju govoriti misu natjerale žene da izađu i prave balvan varikadu ha
Tako je i kraljevića neva košarkaš
Zašto nitko ne spominje da tkzv.franjevce nitko ne goni, oni slobodno mogu ostati i služiti misu i može im na misu dolaziti tko želi. Samo se trebaju izjasniti koji vremenski termin za svoje mise žele. Dio župljana želi regularanu svetu misu, sakramente i ostale obrede, a također nitko nikoga ne prisiljava ni na što. Zar svi ne bismo trebali imati ista prava, ili su ipak nečija prava “veća”?!
Neka pop napravi crkvu i drži misu i problem riješen.
tko je vlasnik groblja?
vlasnici groblja odlucuju tko ce odrzavati misu
nebi me iznenadilo da su i sa mrtvima u katastru i gruntovnici nesto muljali
Prijedlog:
Nemojte plaćati redovinu i ostale dadžbine, otići će i sam ma tko bio
MIZDA CEMO MI OPROSTITI OVIM BOGOHULINICIMA, ALI NE ZNAM HOCE LI BOG
Gracanski seljaci, seljoberi, zaostali retardi
Ja pripadam franjevačkoj župi, ali ovo “mrš” je dokaz o kakvoj skupini ljudi se ovdje radi.
Nadam se da će biti krivičnih prijava, jer ovo izgleda kao napad na zastupnicu u EU parlamentu!
Koji kraljevi. Dobric Gradac i ostali. A kad se trebaju zeniti odu u Polog u popa tj legalno postavljenog svecenika katolicke crkve i moljakaju za papire 😀
Tugo tuzna. Farizeji!
Isusu su branili pa ih je pobjedio. Polako. Sve ce doci na svoje a ovi sto brane, pretproslu nedilju na osmici na Brigu sa zenama na misi. Zasto ne idete u capljinu grude i u ovih vasih “fratara” na misu
Ja ne poznajem nikoga tko se u Pologu ženio a na misu se ide u najbližu crkvu. Nikad mi ne bi na pamet palo ići u Polog na misu. Ne zbog popa već me ništa za Polog ne veže. Većinom na Brig zbog satnica pa mogu sebi bolje dan planirati. Nemam ništa protiv Pologa ali idem gdje sam naučio.
Biskupe udri na partizansko groblje u Mostaru tamo je tvoja njiva tamo sij tamo žanji okani se ovog napaćenog naroda on ima svoje fratre
Hoćeš reći da su svi župljani iz popovskih župa naopaki, nevjernici, partizani….?
Koji si ti licemjer!
Papa je augustinac, znaš li šta je to? Priznaješ li Papu?
Davno sam ja rekla da ovdje najveće probleme prave oni koji još žuljaju teme iz 2.sv.rata!
Je..le vas i ustaše i partizani, zatucani pokvareni narode!
Zamislimo da jednih od gore navedenih svećenika ( jednih ili drugih) nema. Dali bi ste zatvorili crkve ili bi dozvolili da se vjerski obred održava od strane tih kojih ima na raspolaganju (jednih ili drugih) . A zapravo su naši svećenici bili ovi ili oni. Tko sam ja da se minešam u crkvenu hijerarhiju???
Podrška fratrima
Ova tokmak divizija je ovim cinom ponovo razapela Isusa!
Hahhaahaahaaa
kakav cirkus
18.5.2026.
Vidite li koja je godina a oko čega se bunite,a nećete protiv solara,smeća,muslimana,HDZ a,vjetrenjača,droge, korupcije,lopovluka….
Hercegovci su najretardiranija vrsta ljudi.
Isti ko iz Somalije samo nisu crni
Papa vam je augustinac, bili i njemu zabranili?
Jedna povijesna činjenica koju nije teško provjeriti: godine 1899., u travnju mjesecu, prvi mostarsko duvanjski biskup Paškal Buconjić (OFM=Red manje braće= Franjevac, upravljao od 1881. do smrti 1910.) u dogovoru s upravom Herc. franjevačke provincije i generalnom upravom OFM predlaže Sv. Stolici popis župa koje će biti na slobodno raspolaganje (tj. za biskupijski kler). Tada su bila svega 4 biskupijska svećenika u Mostarsko-duvanjskoj biskupiji, a u Trebinjskoj 9 (svega 13 u cijeloj Hercegovini) i nitko ih ništa nije pitao ni konzultirao. Taj prijedlog biskupa franjevca, dogovoren s upravom Provincije i cijelog Franjevačkog reda, papa Lav XIII. potvrdio je Decizijom (=ODLUKA) dana 17. srpnja 1899. Na tom popisu, između ostalih nalazila se i župa GRADAC (isto tako i Grude). U kasnijim nadmudrivanjima i odbijanjima da se ta odluka provede i novim pregovorima neke su župe skidanja a neke dodavane, međutim GRADAC (isto tako i Grude) uvijek je bio predviđen na slobodno raspolaganje biskupu (1899. – 1967. – 1975.). Što mislite bi li bilo razumnije ovo provesti nakon 127 godina ili očekivati da će Lav XIV poništiti stav koji su zastupali (idemo u rikverc) Pape: Franjo, Benedikt XVI, Ivan Pavao II, Ivan Pavao I, Pavao VI, Ivan XXIII, Pio XII, Pio XI, Pio X i Lav XIII?
Za 22:45:
nisi baš pametan koliko misliš ili nisi pročitao sve do kraja, pa ne znaš ili ne želiš znati da je biskup lažirao ugovor a to znači da je ugovor nevaljan i biskup je odmah opozvao svoj potpis na taj dokument… a i dan danas se služe tim istim lažima i plaše narod, Bog je jedini pravedan, nije lijepo što se događa ali nije krivica samo na narodu i ne može im nitko zamjeriti što se ne žele odreći svoga Franjevaštva , to je jednostavno u nama sraslo i nije se lako toga odreći , a tko nema nikakvih ideala za koje bi život dao, neka razmisli za što živi…. da ih uvijek netko lomi i savija kako hoće…
Sta ce nama “neprijatelji” poput srba, muslimana itd, kad imamo nase hrvate katolike kojima smeta da se vodi sveta misa u hrvatskoj katolickoj hercegovini.
»Jao vama, pismoznanci i farizeji!«(Lk 11, 39–52)
»Jao vama, pismoznanci i farizeji! Licemjeri! Zaključavate kraljevstvo nebesko pred ljudima; sami ne ulazite, a ne date ući ni onima koji bi htjeli.«
Nek se zamisle oni koji priječe regularnog svećenika i valjanu sv. Misu!
Sekta u Hercegovini ne dopusta katolickom sveceniku da drzi misu. Sve ostalo je suvisno i govoriti ali ako nekome nije jasno nek odgleda neki od videa sa mjesta dogadjaja, jasno se vidi o kakvoj uvazenoj i poboznoj gospodi se radi, koja ne dopusta svojim susjedima misu na groblju odslusati. Sramota za cijelu Hercegovinu, a nebi skodilo da im se oglase franjevci i objasne mozda im tada udje u kamenjarske glave.
Tako je
https://youtu.be/Fj0ceSUHUzw?si=26QvgfELMsSKiaCY
Informiraj se i sudi onda
Ma odakle pravo? Nije groblhe ničija svojina oa da brani. Pogotovo svećeniku katoličke crkve. Sektaštvo.
Jesu li te tako odgojili majka i fratri da tako govoris?
https://youtu.be/zsrsIE4-K7Y?si=uAxD-cMZn7zdv35U
Zašto nitko ne želi reći da se tzv.franjevce ne goni iz župe, oni imaju odobrenje da ostanu i govore svoju misu, na koju im može dolaziti tko želi, samo trebaju dati termin i regularnom svećeniku da održava misu za dio župljana koji žele biti u okvirima katoličke crkve
23:13, točno tako
Onda neka vam krste djecu, krizmaju i vjenčavaju ne dolazite na Brig
Eto ti ćeš mi reći gdje ću dolaziti.
imaš svoju Župu šta ćeš u susjednoj
Zar je zabranjeno?
Ovi sto komentiraju a pojma nemaju sta se dogada godinama u Zupi i okolnim zupama nek zašute. Nije bitno koji su fratri,odrijeseni ili ne. Narod nece popa jer je najstarija zupa u Hercegovini i oduvijek su franjevci. Samo hoce franjevca na zupi, bilo kojeg. A biskup na silu gura popove godinama i ne zeli nijednog franjevca poslati na Zupu prijeti odrijesenjem fratru koji dode. Zato su fratri iz Capljine preuzeli zupu dok se ne rijesi problem al evo problem se ne rijesava preko 20godina. Ti Fratri ne vjencavaju i ne krizmaju u Mostarskom Gracu. Da je biskup uredu nebi prkosio nego spremio fratra da sluzi na toj zupi i RIJESEN PROBLEM I CRKVE I ZUPLJANA.
ne bira narad svećenika već postoji hijerahija u crkvi. Crkvi koju je uspostavio sveti Petar a Isus mu dao naloga za to, i zato ne trambuđaj, kakve veze ima kojeg reda je svećenik. Je l ti vjeruješ u JEDNU Svetu crkvu katoličku ili sam određuješ kome vjeruješ kojoj crkvi.
*oga ti nije na njima da biraju koga ce i sta ce, ko je Katolik duzan je postovati biskupa i Papu, a ne birkati ko im pase, ko ne
Di je policija za pendreke pa udri bagru.
Vjerniici katoličke crkve nikada nisu odluvčivali o tim pitanjima. Crkva ima pravila. Točka.
Za tebe komentatore u 0 i 22.
Odgovori mi samo na ovo pitanje:
Da li je crkva zbog naroda ili je narod zbog crkve?
Konačno što je ta crkva ako u njoj nema naroda a to se već događa u EU i svijetu.Zar nije razboritije od biskupa u ovo vrijeme sveopće krize ctkve u svijetu ostati u miru s mještanima i ostaviti im franjevce kad ih već žele nego li im dovoditi Petrovce koje oni ne žele.U tom bi slučaju vuk bio sit a ovce na
broju.Ovako jaz između mještana i biskupa se se produbljuje i nema
kraja još dugo.
Bog i Hrvati!
ZDS!
Odgovorim ti ja: crkva je tu da vara i pljačka narod a u međuvremenu nagovori narod da je to upravo to što ljudi hoće. Bez naroda crkva gubi svoju moć i ljudi postanu slobodniji, toleratniji, sretniji i bolji prema drugima.
Smrt fašizmu sloboda narodu!
Tumačenje od “Anonimno”, 18. svibnja 2026. u 7:23, nema poveznice s djelovanjem jedne svete katoličke i apostolske Crkve.
Jos jedan u nizu dokaza da su vjernici potpuno retardirani i mentalno zaostali ljudi
Dođi na naše groblje ninačije više nećeš doć j,,o te oni kteje zvao
St …oka od naroda
Sve ovo je priprema za ????????
Sve je izrezirano .
Željko Komšić,=Nidza Marić
GRADAC sketa…to treba izbaciti iz katoloičke crkve, a i ovi pustipratri šta je vama? jeste li svjesni šta radite narodu?
Tako je. Tako počinju rasklli pa krivovjerje.
Ovi što ne daju svećeniku govoriti misu sve stare Komunjare i Udbaši, niko ih nije nikada vidio u Crkvi…
Ta priča više ne pije vodu.
Nego, u prvim redovima na misi?
Sotone!Odstupite barem od mrtvi
Kad vam muslimani izaberu predstavnika, nitko ništa, štaš. Tako je kako je. Poklopi se ušima, nemere se tu ništa. A kad vam dođe božji čovjek poslan od poglavara kojeg odredi sam Papa, to nemere, ne paše nam odora.
Fino ove u trenerkama što ne daju, izopćiti iz crkve pa nek otvore neku crkvu pridase što im paše. Di more kocka, rakija, jebavanje sa strane. Al nek bude fratar! Izopćeni.
Kakvi pacijenti…
Na kraju ćete izgubiti ako ništa prirodnim putem
Fratri i fratri, samo istinu govori i radi, neboj se, a pusti fasadom namazane izdajice
oprosti nam gospodine sto volimo rakiju drogu laganje tracanje i ono sa strane
Oprošteno ti je!
Većina ovih protestanata od jučer uopće ne ide u Crkvu već s njima mlate Bože,Mile i par njihovih ađutanata.
NEPISMENI I ZADRTI IDIOTI
I šta će biti kada ovih nekoliko starih *** odapne.Ko će onda doći,dijecezanski,tj.biskupijski svećenik ko što je bilo u Crncu.Crkva je stara i ne umire,može ona čekati i dočekati će dan kada će sve priroda urediti.Ove što umru i onoga lažnog biskupa Pavlovica iz Gruda mogu balzamirati ko druga Staljina.Poruka za ove iz Graca,biće sve u redu,primjer je Crnac.Vidite kako su oni preživjeli kada je došao don Ante.
Pa tu i je problem. Mogu se dogovoriti da se fratri ne diraju dok su živi. Kad ne bude više fratara neka dođe pop. Ali pop želi odmah uzeti sve u svoje ruke a to tako ne ide.
Vjernici trebaju valjanu misu, valjane sakramente i trebaju odmah, ne čejati biologiju.
Šta bude u slučaju sprovoda?
Daju li ovi sportisti uć u groblje?
Tko vodi pokop?
Pika li se sprovod ako ga izopćeni fratar rekne?
Vrijedi li njegova ispovijed/bolesničko pomazanje?
Kad pokojnik dođe prid sv. Petra kaže li mu -Ko ti je ovo radio, ne valja ovo ništa?
Kome se plaćaju 33 mise, ili se dadne po 33 obojici?
Može li izdat smrtovnicu ili se ide na Brig ko po i sve ostalo?
Di se govori misa van groblja ako nema drveta?
Di ovi izopćeni nabavljaju hostije i jesu li bogohulne?
Biskup je priznao bolesničko pomazanje i sve oko ukopa.
Svi vi koje se pozivate na biskupa i popove, malo pogledajte snimke o hercegovackom slucaju i lazima kojima su biskupi provodili u djelo preotimanje zupa saljuci papi da su franjevci pristali bez da se franjevce ista pitalo. Malo se educirajte pa cete shvatit da ovakva djela nisu prihvatljiva u nasoj vjeri. Nije stvar svecenickog reda nego je stvar nacina na koji nastupaju. Biskup nije ni Bog ni Isus, i u crkvenoj hijerarhiji je bilo nepravde i bit ce. I Juda je bio sljedbenik Isusov. A ovi koji su pokrenuli pokret u ovoj zupi su oni koji su bili uz fratre, unucad su bila ministranti tik uz fratra i preko nocu se ‘preobratili’, pitamo se kako su placeni i kakav je to karakter ljudi koji preko noci mijenjaju misljenja. To su izdajice, sakramenti su svetinja, udaraju na sakrament mise i sprdaju se sa njome provodeci ih ispod dubova. Ovom nasem nadleznom popu je slana molba na pristojan nacin da se ne stvaraju tenzije ovakvim djelovanjem ljudima iza leđa, ali on ocito ne pozna vjerska načela.
Zazidat cemo Crkvu, ova nece bit ukaljana. Franjevci su ginuli za nas, popovci su dolazili gdje je sve uređeno. I narod ce ovdje ostat uz franjevce, izdajice svakako ovdje ne pripadaju. Gradite sebi crkvi ali na nas novac ne racunajte.
Provo, čiji vaš novac?
Provo ako je tvoj novac u toj crkvi i moj je.
Kakvo god ti imaš pravo imam i ja.
Kakvi su to ljudi?
Ljudi griješe to je normalno..
A To su ljudi koji su shvatili svoju pograšku, e to su ljudi koji vide dalje od svog nosa
Shvatili pogresku nakon 30 godina? Neki su prvotno sudjelovali u pocetnoj fazi tj potpisivanju tko je za fratre a tko za petrovce, tad ih je 99% bilo za franjevce. To su licemjeri.
Nas novac mislim na osobni novac koji se daruje Crkvi kad su radovi tj izgradnja. Gradite svojim novcem institucije za sluzenje mise sa petrovcima. Ovu Crkvu sv.Josipa je gradio narod sa franjevcima. Svatko svome i to je to.
Tada bilo 99% , sada pola, a sta xe biti dalje ne znam.
Provo upravo ti to govorim ako su noxac davali i ovi kojima ja danas xvejedno tko govori misu zar i oni nemaju pravo kao i ti.
Narod je davao i daje novac. Davao di ti, davao ja, davali svi …i sad ti meni govitis da ja pravim sebi..
Imaju ljhdi pravo doci na misu koju zele.
Tko tebi brani da dodes na misu koju fratar goviti? Nitko.
https://youtu.be/Fj0ceSUHUzw?si=26QvgfELMsSKiaCY
Pogledaj pa onda sudi
A eto u Rasnu je franjevac pa koja korist jer kad održava svetu Misu u grobljima ne može ga nitko čuti jer ima slabo ozvučenje. Juče na Njivarskom groblju čuli ga samo “svojkovići” koji vode neku svoju politiku jer im je žao izdvojiti sredstva za kupovinu ozvučenja!!!
10.svibnja je bila misa u Dobricu blagisliv polja nezz otkud jucer repriza koji su to jucer trazili blagoslov
tko je vodio tu misu? Svećenik nije
Jer gdje su dvojica ili trojica sabrana u moje ime, tu sam i ja među njima.
Vodili su tebe za lanac!
Bila 10. bila 17. ide kad tko hoće ili ide oba puta i problem rješen.
Šta vas briga kad će tko ići
Zabrane su bile popular 45.
Malo se još svađati i u tome će doći zapadni sistem tj. prazne crkve. Čeka nas ista sudbina kao i u Njemačkoj. Na sve strane crkve ali nema vjernika.
Ođe i Bog vozi mercedes
Sektasi..
Seljačine nepismene i gračani i ovi u Dobriču….
Crkva ima svoje zakone i hijerarhiju, Ne priznaješ je…razguli u protestante ili muslimane
Zna se šta je ispravno i šta je red. I tko zapovjeda i tko sluša. I u crkvi i kući.
Čim se netko potpiše sa ZDS onda znaš da je za ludnicu.
Partizanka iz knespolja glavni problem
Kako Biskup u nedjelju date sakramenat Krizme.
Fratri su narod i viru očuvali u vrime turske, okupatorske vlasti. Normalno da se raja buni. Nego šta biskup Vozi? Da nije Škodu Fabiu?
A masala vjernika aktivista, najljući Grudjani bi vam pozavidili na borbi za opstanak. Tako su i u Grudama najglasniji ovi što crkvu vide redovno po portalima, da prema njoj ne vodi jedna jedina cesta, promasili bi je. Ne treba vam ni slati nikoga, valjajte se u vlastitom blatu. Plaćajte mise ljudima koji ne polazu račune di vam pare odlaze ili podilite s njima računicu. Treba vam javno imena objaviti, koja ste vi sramota pored normalnih ljudi, šta ste mislili da ste Božji poslanici pa ćete birati i određivati tko valja tko ne
Kad budete se ispovjedali na Brigu jer kod ovih laznih nemozete, obavezno recite da ste spriječili održavanje svete mise
https://youtu.be/Fj0ceSUHUzw?si=26QvgfELMsSKiaCY
A ti reci da si podrzao nemoralan nacin preotimanja crkvenih institucija.
Ovi koji su u stanju ne dati Božjem glasniku da održi svetu misu za pokojne poznaju li svoju vjeru i svoga Boga? To je krupna stvar koja je mimo zakona svete Crkve i savijesti čovjekove.
Oprosti im Bože ne znaju šta čine.
I u Isusovo vrijeme je bilo onih koji su sluzili Crkvi a nisu bili uz Njega i pratili Njegova načela.
Od pola ovih sto su jucer nasilno htjeli na misu na groblje, djeca su im do neki dan bila ministranti po nasim crkvama. Cak su bakice od te djece isle obilaziti Bonifacija kad je bio bolestan. Toliko o tome, hvala i dovidjenja. Nasi franjevci niste sami, uvijek smo bili skupa
I šta hoćeš reći s tim?! To samo govori da su djeca dobra.
Vama je vidim normalno da ljudi preko noci mijenjaju stavove. Blago onima koji se u vas uzdaju
Naša europarlamentarka baš taj dan slobodna,nema dana u godini kad će obić svoje mrtve.Ovaj slučaj nije od jučer, mogla se i ona potrudit da bude po volji naroda.Glasat će mo mi opet za nju.🤔
Nek su se Kraljevici skupili na svojoj zanjivi
A glavna im nevista s Kupresa
Mogu još malo mlatit dok Muja nedođe iz Njemačke on će to rješit sa kraljevićima blate mu prezime
Nema druge nego da ljudi odaberu tko koga hoće i da policija čuva, a neće ovi krkani braniti nekome da sluša svećenika kako govori ispravnu misu. U svojoj kući mogu braniti ali i javnom prostoru ne.
Tuzna Hercegovino, kako si lako zaboravila franjevce koji su zivot dali, Didaka Buntica zbog kojeg ste postojani jos uvijek. Cim je dobro u zivotu, zaboravi se neimaština i borba za opstanak. Mislite da bi vam biskup ovaj ucinio sto je Didak ucinio. Hercegovina sve duguje franjevcima koji su vas i spasili i skolovali i borili se za vas i uz vas a pustit ce da se petrovci na nemoralan nacin uvuku i izbace sve franjevce iz svih zupa. Bravo, Bog je sigurno uz vas.
O čemu ti pričaš?! Kao da su to zaraćene strane?! Kao da je fratar anđeo, a pop vrag?!
Ocito slabo razumijes problem. Mislis da je ovdje kraj, pa sve ce zupe doci na red. Ovo traje stoljecima. Bio je Mostar, bila je i Capljina pa sad Mostarski Gradac. Malo se informirajte ljudi o tijeku.
Tko je zaboravio fratre?! Imamo samostan na Širokom Brijegu. To nije mala stvar.
Zaraćene su dok na ovakav način preotimaju župu. Informiraj se o nacinu kako su preuzeli zupe pa ce ti bit jasno. Nitko ne kaze da je netko vrag ali ovaj nacin nije moralan, a ako si u vjeri valjda poznas sta je moralno a sta ne.
nikad nije dovoljno Biskupe za Boga miloga idi traži partizansko groblje u Mostaru da se vrati crkvi ko Boga te molim Biskupe okani se ovog stoljećima napaćenog naroda u Gradcu i Dobriču
Ja pača u protestanata svi zajedno nemaju 8 godina završene osnovne škole!
Ajeee, Kraljevići i ekipa su jakooo pismeni i obrazovani 🤣🤣
Eeeeee moj narode, moj dragi narode Hercegovine, mog Širokog, mog Mostarskog Graca….čitam….suza mi iz oko krene…….sve Hrvat do Hrvata, katolik do katolika…..brat do brata…….vrijeđanje, psovke,napadanje,…..SRAMOTA……SRAMOTA……SRAMOTA STA ostavljate u naslijede svojoj djeci,unucima …..ne srljajte ko guske u maglu ljubi Boga svoga,ljubi bližnjega svoga kao sebe samoga….nek ide tko hoće na koji obred hoće bio to pop il’ fratar , poštuj zelju svog brata,bližnjeg svog,susjeda svog.,…..pusti…..vrijeme će pokazati koji je put ispravan i Bog će upraviti i provoditi i jedne i druge ako su u Miru …..samo u MIRU….jer kaže Bog nas ja sam Mir….MIR BOŽIJI NEKA BUDE MEĐU SVIMA
Nije župa protiv popa nego protiv pojedinaca koji žele odlučivati sami u ime svih.
Možete da nas volite il’ ne volite ali povijest ne možete izbrisati…imamo župu 229 godina… svetište Orovnik 355 godina (preneseno na Široki Brijeg) Misu na Bilima još starije…i onda nas nazivaju sektašima …nazivaju nas i partizanima a u župi poginulo po broju stanovnika najviše župljana ,prvi i drugi svjetski rat 365 …i još 9 fratara…da upitam gdje su se škripari krili što nisu u drugim mjestima ?….fratri su stalno bili tu …Predlažem da sutra na premjeru filma “dolazak Franjevaca u Hercegovinu” dođu svi po mogućnosti i otac biskup pa nek pogledaju…pa možda shvate kako su crkva i sve ostalo nastalo u muci i odricanju
Bas su fini, vidi se da su kulturni i pametni ono cim im facu vidis vidi se koliko su pametni duhovmo uzdignutiji od fratarskih sljedbenika. Cudo su- ljudine …. NEDAJ TE Dobričani i Gračani a Provljani su svakako pi…ce – žene preuzele
Polako Položani, nemojte nas više pljuvat. Ne može stić pop ispovijedit i vaše i naše, rasporedite se.
Narode Hercegovine, samo ću jednu stvar reći. Pogledajte sva 3 snimka, i bit ce vam sve jasnije. Ako sumnjate u nesto, postoje dokazi, svjedoci i dokumenti. I Isusa su ovako progonili kao naše franjevce. Nisu to zasluzili, nije ljudski ni etično. Ako ne želite znati dublje o tematici, ne uplićite se u bespotrebne rasprave jer možda niste u pravu i možda baš vi griješite svojim izjavama.
https://youtu.be/Fj0ceSUHUzw?si=26QvgfELMsSKiaCY
Ne volim popove
Pustie franjevce na miru vi popovi ako su u srcu Hrvatskog naroda koji ih voli stoljećima,x
Ja ne znam šta je ovo?! Zašto je tolika netrpeljivost?! Pa jesu li i jedni i drugi svećenici iste vjere?!
Pogledaj video pa komentiraj
Zivim u Njemackoj. Isao sam redovno na Sv. Misu u HKM koju drze Franjevci. Put do nje mi je 40 km. Od sada idem u Njemacku zupu, tamo gdje je narod normalan i normalno se ponasa, i znam da mi je molitva u Bozjem hramu jednako vrednovana, a imati cu svoj mir od ovih bezumnih krkana. Dosta je, eto vam fratri koji na sve ovo – sute!
Ako su dotičnu Crkvu izgradili vjernici, uz pomoć Franjevaca, takva Crkva pripada onima koji su je financirali, izgradili, a to su Franjevci. Oni ne prihvaćaju nametanja drugih svećenika. Ti razlozi su do detalja obrazloženi u tzv. ” Grudskom i Čapljinskom slučaju.” Tamo su apsolutna većina vjernika i svećenika Franjevaca ostali pri tomu, da im ne će služiti mise u njihovim Crkvama nitko i nikada osim Franjevaca. Tako je bilo, tako je sada i tako će ostati.
Kad se napravi nova crkva šta onda?
Onda bi trebali franevci “seliti” iz Vatikana ili placati kiriju!
Tako je. Nek naprave anketu i vidit za kog je većina a ne da se prepucava preko portala. Ništa silom
Tada bilo 99% , sada pola, a sta xe biti dalje ne znam.
Provo upravo ti to govorim ako su noxac davali i ovi kojima ja danas xvejedno tko govori misu zar i oni nemaju pravo kao i ti.
Tihaljina,
Narod je davao i daje novac. Davao si ti, davao ja, davali svi …i sad ti meni govoriis da ja pravim sebi..
Imaju ljudi pravo doci na misu koju zele.
Tko tebi brani da dodes na misu koju fratar goviti? Nitko.
Davali tvoji predci davali moji, imaju pravo i drugi na tu crkvu kao i ti
Vecina ili ne vecina to tebe nije briga.
Dodi na misu koju zelis, a nemoj govoriti narod pravio i sada ne da ….kako mozes govoriti u ime svih kad pola naroda ne brani drzati misu …
Ti idi samo kad fratar drzi misu, pusti druge da idu kad hoce