Fanovi se na društvenim mrežama opraštaju od Olivera zbog članka koji je na kraju izbrisan

Portal Splitski dnevnik, koji je dio RTL-ove mreže, objavio je danas da je umro Oliver Dragojević. Vijest se, očekivano, vrlo brzo proširila društvenim mrežama no, prema svemu sudeći, pokazala se lažnom.

Izvori koje je nakon objave Splitskog dnevnika kontaktirao Telegram potvrđuju nam kako je legendarni pjevač živ, a slične informacije, kako čitamo na Twitteru, došle su i do kolega iz drugih redakcija.

Splitski dnevnik na neko je vrijeme članak o Oliveru uklonio. Zatim su ga opet objavili, no više ne kao glavnu vijest na naslovnici, nego tek u zaglavlju i onda su ga, prije desetak minuta, ponovno posve uklonili s portala.

Trenutne informacije svih ozbiljnih medija

Nadalje, u prvoj verziji kao autorica bila je navedena novinarka Jelena Šarić, da bi u nekom trenutku urednici maknuli njezino ime i tekst potpisali sa Splitski dnevnik. U svim verzijama teksta stajala je rečenica kako su vijest ‘neslužbeno doznali s odjela onkologije’, što se naprosto ne radi.

Prema trenutnim informacijama svih ozbiljnih medija u zemlji, najveći hrvatski pjevač u splitskoj je bolnici i živ.

(www.jabuka.tv)


Komentiraj:

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.