Novinar Zoran Krešić gostovao je u Dnevniku Radiotelevizije Herceg-Bosne, gdje je govorio o aktualnoj političkoj situaciji u BiH, presudi predsjedniku Republike Srpske Miloradu Dodiku, ulozi međunarodne zajednice, zastojima na europskom putu te problemu izmjena Izbornoga zakona.
Krešić smatra da je međunarodna zajednica odlučila “obračunati se do kraja” s Miloradom Dodikom.
Početak Dodikova kraja
Prisjetio se kako je, po istom obrascu, ranije s političke scene uklonjen Bakir Izetbegović, a sličan scenarij, kaže, bio je planiran i za Dragana Čovića.
Prema njegovim riječima, autor takvih političkih poteza je bivši američki veleposlanik u BiH Michael Murphy, kojeg naziva “jednim od najvećih destruktivaca” na ovim prostorima.
To je početak kraja, ja bih rekao, gospodina Milorada Dodika. Ono što je meni apsolutno krivo jeste da nije ostavljeno prostor za jedan, hajdemo tako reći, častan izlaz iz ove cijele situacije, istaknuo je. Dodao je da je presuda donesena “krajnje manipulantski” i da se radi o “apsolutno političkoj odluci“.
Još jedna repriza
Govoreći o najavi referenduma u Republici Srpskoj, Krešić je rekao kako cijeli proces podsjeća na “lošu reprizu” ranijih otpora prema potezima međunarodne zajednice.
Ono što je meni apsolutno jedino bitno jeste da se stvari zapravo ne destabiliziraju, sigurnosno, poručio je. Dodao je da Dodik i njegova ekipa još uvijek računaju na mogućnost posredovanja Moskve i Washingtona, uključujući i pitanje statusa predsjednika RS-a.
Upozorio je i na širi geopolitički kontekst: Kad vidimo da sve ovo što se odvija i oko Ukrajine, i oko nekih drugih dijelova svijeta gdje se komadaju određene zemlje, ja ne bih isključio bilo kakve scenarije… nije ni to nezamisliva situacija da netko počne razmišljati i o podjeli BiH, kazao je Krešić pojasnivši da on takve scenarije ne priziva.
“Murphy je glavni krivac”
Krešić smatra da je BiH već trebala otvoriti pregovore s Europskom unijom, jer su još prije dvije godine postignuti dogovori o zakonu o VSTV-u i uspostavi višega suda. No, kako tvrdi, nakon povratka političara iz probošnjačkog bloka “Trojka” u Sarajevo, Murphy je organizirao sastanak u svojoj rezidenciji i dogovor je propao.
Tako da bih rekao da se može slobodno reći da je Murphy zapravo glavni krivac zašto BiH danas nema otvorene pregovore s Europskom unijom, naglasio je.
Ipak, uoči izbora, ne očekuje napredak: Ja bih volio vidjeti tko će sada od Srba, od predstavnika političkih stranaka Srba glasovati za Zakon o sudu, odnosno Sudu koji je osudio njihovog predsjednika Republike Srpske. Dakle, to je nezamisliva opcija.
Fenomen Komšić
Na pitanje o izmjenama Izbornoga zakona koje su pale u drugi plan zbog gore navedenih događanja, Krešić je istaknuo da je “situacija doista takva” da su Hrvati prevareni, podsjetivši i na izjavu hrvatskog ministra vanjskih i europskih poslova Gordana Grlića Radmana za RTV Herceg-Bosne.
Nezamislivo je da određeni dionici onoga što imamo u Daytonu su dogovorili jednu stvar, i onda se pojavi jedna politika, dakle, to je prije svega probošnjačka politika koja izmisli fenomen Komšić, odnosno Sejde Bajramovića iz bivše Jugoslavije i sada se to želi nastaviti sa Zlatkom Miletićem i raznim drugim protagonistima “miletićima“, rekao je Krešić za RTV HB.
Upozorio je da bi nastavak takve politike mogao dovesti do daljnje destabilizacije odnosa u BiH, naročito ako se nezadovoljstvo između Hrvata i Bošnjaka produbi.
Ključ rješenja je prije svega povratak povjerenja između Hrvata i Bošnjaka, zaključio je Krešić, dodavši da u protivnom nakon izbora 2026. slijedi “krajnje napeta situacija”.
(www.jabuka.tv | Foto: screenshot)


Tvoji mokri snovi
Podijelite je više da počnemo normalno živjeti
Krešiću, sjedi 1. Kad naučiš gradivo javi se da popraviš. Pravio se pametan kad si postavljao pitanja Ustavnom sudu, dobio šah-mat objavljen u javnosti.
bh je najskuplji projekt međunarodne zajednice u povijesti. da postoji linija ko na Cipru davno bi nas oni podijelili. računali su da ćemo se mi iseliti a na kraju ispalo da je hrvatski narod ekonomski pokretač svega u bh. slažem se da je ovaj blesavi amer zasro, oni se bojali srba a muslimani postali veći problem, ne samo u bh nego u cijeloj europskoj uniji
komšić je samo štetan svom bošnjačkom narodu, progledali svi u eu, ali se zabavili oko Ukrajine pa nije bitan, a osim vanjske politike on nama ne može nauditi. jedino što obećaje je zabrana gradnje pelješkog mosta i sad kod Gradiške a nebitan lik u stvari. pas laje a karavane prolaze
Bosna i Hercegovina postoje vjekovima, mnogo prije međunarodne zajednice. Druga stvar je propaganda kojom želite ostvariti ciljeve. Ništa od toga, projekti su vam poraženi, uskoro prolazi vrijeme i ovoga što sad radite jedni i drugi.
Pa kako ste mogli postati od Mate u mujo od Steve u suljo ??? Kako slijediti učenje pedofila,razbojnika,lopova o kom postoje zapisi da je bio luđak,pa kako???
Postoje zapisi onih koji vas uče bolesti
Mudro je HDZ čekao šta će se desiti oko Dodika. Kada su vidjeli da su institucije mlake, oni su se povezali s SNSD-om. Brzo će govoriti da je Schmidt nelegitiman.
Sad ili nikad, treba glasati za HDZ i Covica. Ovo je presudan trenutak za opstanak Hrvata. Ako sad svi ne iziđemo i ne glasamo za HDZ nestat ce nas i vjerojatno cemo i mi morat naucit klanjat ispred Nameksa. Zato ljudi moji, nema necu, sad na izborima moramo svi izic i glasat za HDZ i Covica jer nas oni jedini mogu spasit da se moramo klanjat ispred Nameksa. Ja cu ic glasat jednom ujutro i jednom popodne, povest cu i brata. Hrvati za nas opstanak i da ne dodju pederi i komunisti i zamalo sam zaboravio da ne moramo klanjat ispred Nameksa svi moramo glasat za HDZ. Iducih 2 tjedna su kljucna za opstanak nas. Pokazite da ste domoljubi, hrvati i katolici dajte glas HDZ jer to je jedino ispravno ako ste domoljub, hrvat i katolik. I bit ce nam svima bolje, rast ce i penzije i sve sto nam sad nije dobro. HDZ ce to sve popravit.
kazu ko ne glasa sad za hdz morat će ga odsić sam sebi
*ebo te Hdz.
Samo im je ostao još izborni zakon, sve ostalo su zauzeli.
Prvo,poturici se nikad ne smije vjerovati,drugo,poturice se same uništavaju,treće, Dodik ima dobar dio Srba iza sebe i ostat će još dugo glavni…
Krešić otvoreno poziva na rušenje Federacije i hvali se time usprkos presudama međunarodnih sudova i brojnim dokazanim za UZP.
Ti sto spominjes UZP imaju imena ljudi koji su ucestvovali u tome njima je sudjeno I presudjenjo ali to nema veze sa pravima Hrvata kao ravnopravnog Naroda u BiH oni ce to ostvariti kroz izmjene izbornog zakona I ustava.
Hrvati imaju sva prava nego se forsira priča o pravima iza koje stoji cilj uništavanja države. Izborni koji predlažu je diskriminatoran jer bi ljudi bili prisiljeni da ne mogu glasati za nekoga samo zato što je druge nacije. Mislite da vam je uskraćeno pravo ovim izbornim zakonom a zapravo bi vas izborni zakon koji Čović predlaže doveo do toga da nemate alternativu.
Šuti Krešiču uvalio si se na mjesto i primaš platu da ti nije biH u Herceg Bosni bi bio Hrvatski čoban na Zec planini
Slušaj ti balijetino. Sva zla u ovoj naopakoj tvorevini polaze od vas. Vaš j stav: ima nas više i sve pripada nama i sve se mi moramo pitati. Od toga ti nikad ništa neće biti. Samo svima jednako i bez nametanja Sejde Komšića ili nekog drugog Sejde. Jebo vas on u smrdljivi šupak. Ili tako ili mi odosmo. Kako ćet nas zaustaviti? Preko Schmidta? Jebemo vas i onog seronju, kojega potkupljujte.
Svojim izražavanjem sve govoriš o sebi
Živjela Hrvatska
Onda idi u Hrvatsku Mada, tamo vas neće, za njih ste Bosanci. Samo u ovoj mrskoj vam BiH možete ovako dobro živjeti kao privilegirani Hrvati i njihove vođe. Isto je sa Srbijom; zvižduci Dodiku sve govore.
Neka Hrvati za kandidata stave normalnog čovjeka koji ne zagovara podjelu države, vječne tenzije i lopovluk i neće više niko glasati za Komšića.
Nemoj se ti sekirat koga ce Hrvati kandidirati pa bio on I crni cigan samo treba otkloniti mogucnost da nam vi (muslimani) izaberete vama podobne Hrvate.
13:18
Ne postoji hrvatski predstavnik nego 3 predstavnika države BiH iz svakog naroda, a mi kao građani države glasamo za kandidate iz te države. Ne sekiran se nego ćete se vi sekirat ako vaši provedu svoje.
13:30
Naravno da ćemo bacati putovnice genocidne tvorevine.
Poturice su sklone terorizmu a Izrael neće zaboraviti zabranu okupljanja rabina , bacanje putovnica i ko zna čega još.
Medo ovo je zemlja I Hrvata I Srba Sav problem nastaje sto muslimani svojataju ovu zemlju I podmecu Komsica I onakve koje nije birao njegov narod.
Mnogi Bošnjaci muslimani imaju hrvatsko državljanstvo uključujući i Cerića a Hrvati bi najradije ne imali državljanstvo zemlje u kojoj su se rodili. Priča o muslimanima kao šovinistima ti ne pije vodu.
Problem je politika podjele i razbijanja države koju provode hrvatski i srpski političari a koje je postojala mnogo prije si čuo za Komšića.
Samo nam vi bosnjaci onda daj te ime tog podobnog hrvata. A vi glasaj te za svog clana presjednistva.
Pendelume, znaš kako to izgleda u stvarnom životu? U državnoj firmi gdje radim, ostalo je još nas nekoliko Hrvata. Ja sam pred mirovinu, moje vrijeme je prošlo. A znaš li zašto Hrvati masovno napuštaju državne firme gdje dijelimo vlast pola pola? Pa zato što ste vi muslimani nepopravljivi neradnici, puna vam usta o moralu i poštenju, dat će Bog i slično, a zbog toga nerada normalno da društvo propada u neimaštinu, a onda kada se to dogodi, onda za sve krivite Dodika, Čovića, Uzp, a ono što posebno zabrinjava, činjenica da bi vi a da možete iskorijenili zapadnog čovjeka, jer je to po vašoj bolesnoj tezi, najveći uzrok neimaštine kod muslimana. Ali Pendelume znaš što, ovo što ti pišem, prepoznato je u Europi, od njenih građana, da islamu nije mjesto na europskom kontinentu. Prepoznato je da to što podržavate europsku ljevicu nema veze sa borbom protiv lopovluka i korupcije, već sa vašom podmuklom idejom o izazivanju razdora među europskim stanovništvom gdje biste se vi muslimani priklonili ljevici, uništili autentičnost Europe kao kršćanske kulture i civilizacije, a onda polako islamilizirali cijeli europski kontinent. I još nešto, sve ovo što ste radili i podržavali, skupo ćete platiti, a to je raspad BiH, jer Židovi nikada nikome nisu ostali dužni. To dobro zapamti!
13:36, slažem se, samo znaju lipo pričati.
Na ranu bi ih privio dok razgovaraju meHko, polako … al ne okrecite se..
Crfffff
U pravu si za lijenost, tačnije neorganizaciju i korumpiranost među Bošnjacima. Ja spadam među one koji kritikuju te pojave koje su i razlog zašto su Bošnjaci skloni prodati se. Zbog prodanih Bošnjaka iz Trojke Čović i Dodik rade šta hoće. Među Hrvatima nema takvih.
No, to nema veze s ovim o čemu govorim niti sam neki veliki musliman.
Kontinent nije islamizovan nego je puno stranih radnika, migranata koji su dovedeni zato što veliki vlasnici žele što jeftiniju radnu snagu, po mogućnosti skoro robove kojima neke mjesece neće ni isplatiti a oni se ne mogu žaliti jer su nelegalno uvezeni. To je bit priče oko migranata koji ti mediji namjerno prešute. Građane Europe kradu jer Europljani ne žele raditi za sitniš i onda ih još kroz medije usmjeravaju protiv migranata koji su posljedica a ne uzrok.
Ne postoji autentična kršćanska kultura. To su tebi evidentno kroz školski program ispali mozak sa starim pričama o “predziđu kršćanstva”. Proganjani su svi, i kršćani, i muslimani i Židovi a onda bi vođe proganjali svoje vlastite sunarodnjake. Zašto bi Europa bila isključivo kršćanska? Zato što su muslimani divljaci? Pisete ovdje da su Palestinci muslimani divljaci, a zašto onda Židovi poubijaše onolike kršćane u Siriji i Palestini? Malo prosto gledaš na stvari. Sve su to ljudi ili neljudi.
Evo tipičan primjerak, ne znam više ni kako bih to nazvao, odvratno. Ono baš ono njihovo, ej čovjek kaže da ne postoji autentična kršćanska kultura, a što su onda klasična glazba, umjetnost, arhitektura europskih gradova, pravna stečevina i ljudska prava, obrazovanje, red rad i disciplina? Hoćeš li reći da je i to sve zahvaljujući islamu? Da da, Bach zvuči kao hodža u 5h ujutro, da da, to je to, ili recimo Jazz swing Quartet, da da , pa da, to je sve zahvaljujući ilahijama, … a joj, pardon, ja sam ograničen i isprali su mi mozak u školi, hm kako to, pa zašto onda veliki blues glazbenici a naročito gitaristi, nose velike križeve prilikom soliranja pred publikom, hm gospel, blues, klasična glazba, Bach, Beethoven, Mozzart, ma ne , ma kakvi nema to veze sa kršćanstvom, to je sve vjerojatno nastalo zahvaljujući arapskoj kulturi, vidiš kako sam samo bio plitak, kako mi to nije odmah naum palo, hm, ovaj turbofolk dakle, to nije islamsko, to slušaju seljaci, jest da malo vuče na orijentalni istok poput pjevanja hodže,…….. kužiš šta ti kažem, ne pripadate europskoj kulturi, jer je ne poštujete, serete po njoj, ali ste namirisali ono što svi vi muslimani sanjate, a to je socijalna skrb nerada, sadaka, ono za čim tragate cijeli život, a ove budale po Švedskoj i Njemačkoj tek sada kuže šta je to, kakva jeftina radna snaga, a i da jeste, pa ako im se ne sviđa neka razgule, odakle su došli, po čemu je to neki radnik iz Hrvatske u povoljnijom položaju u odnosu tog migranata u Njemačkoj? E pa taj Hrvat je odgojen u kršćanstvu i zna da mora prihvatiti svoj križ svoj put, naporan rad, jeli kužiš u čemu je kvaka, mislim da kužiš, i da si svjestan da mi ne možemo skupa nikako, sa Židovima možemo, bez obzira na sve, jer poštuju i razumiju kršćanske vrijednosti, ali s vama, sorry, ne možemo, žao mi je, a očito ne mogu ni Kinezi, a Židovi, to ti je jasno.
Nisam ni rekao da nema kršćana nego Europa nije bila samo kršćanska dok se vjera nije počela koristiti kao oružje pokoravanja, inkvizicije, nametanja mišljenja i slično. Isto što su i Turci radili, samo militarizujući drugu vjeru. Drugo je što su tebe učili da su samo Turci bili divljaci (i jesu bili zločinci) a nasilje u ime kršćanstva da je bilo humano (a nije).
U Europi žive ljudi raznih vjera, nacija, razmišljanja. Da, postojala je i prije muslimanska kultura u Europi, samo su bili prognani.
Oko migranata isto nisi shvatio.
Vlasnici velikih firmi žele što jeftiniju radnu snagu i zato ih uvoze. Jeftini su jer su velike sile uništile i kolonizovale njihove države i stvorili sirotinju. Nisu samo muslimani: mnogi Azijci su eksploatisani- velika firma obuće GAP koristi radnu snagu iz Indonezije koja ima takva primanja da jedva žive. Te korporacije pljačkaju i kršćane u Europi, zato sve više ljudi protestuje. No, ljude zavade na vjerskoj osnovi kako se nebi udružili protiv njih. U Americi im to sve manje uspjeva jer postoje mediji na internetu koji ih edukuju.
Veliki umjetnici koje spominješ su stvarali djela koja su oplemenjivanja ljudskih duh i zato su univerzalna, slušaju ih svugdje u svijetu uključujući i muslimanske zemlje gdje svi znaju za Bacha, Mozarta, Michelangela, itd, drugo je što ti imaš predodžbu da su ti muslimani kozojebi koji zabranjuju svojima da se dive velikim umjetnicima jer su kršćani. Ne, oni odbacuju dekadentne stvari iz zapadne kulture koje nemaju veze s autentičnom kulturom.
A ovo što radi Izrael na Bliskom Istoku osuđuju svi normalni ljudi, pogotovo Irci katolici.
Pendulum 👏👍 Ovo je bilo doktorski objašnjeno
bliži ti se kraj i Čoviću
Ja sam glasao Komšića ne iz pakosti prema nekome i ne zato što mi je to hodža naredio poslije džuma nego jer se najviše slaže s mojim stavovima. Sad meni neko zabranjuje da glasam za njega nego mi želi nametnuti za koga mogu a za koga ne mogu. I to demokratija?! To će smiriti tenzije?! Da nam neko naređuje kako bismo imali 2 kandidata u predsjedništvu koji rade protiv države a za dvije susjedne na rastakanju.
Što lsžete jadni bili smutljivci okle vam sad draẓ̌i Srbi od Muslimana neki interes Bogami
UZP pokušava pod pritiscima i na silu doći do ostvarivanja svojih želja. NIKAD pa se vi koprcajte koliko hoćete.
Salmy to NIKAD doci ce prije nego sto mislis jer ne moze drukcije biti dok sva tri naroda ne budu ravnopravna.
Svi su ravnopravni. Primjenjuješ srpsku priču ugroženosti iza koje stoje drugi ciljevi a poput Srba ćete biti u sve goroj poziciji budete li išli tom stramputicom. Već vas je sve manje ali ne zbog Bošnjaka.
E nece biti ni unitarna pa se vi koprcajte koliko hocete.
naravno. nikada nije ni bila unitarna. unitarizam postoji jedino u propagandi Šagolja, Riste Đoge i sličnih.
Dabogda se bez cuda brzo raspala. A nase, tolerantne, mirotvorne hrvatoljubce zvani zelene Muse na 23% lipe Bosne. Bujrum, mirna Bosna od Zumberka do Drine.
Poturice,crno vam se piše,vadićete križeve dedine s tavana…
ljudi prominit cu ja ime u mate izetbegovic, vi glasajte za mene, i ja nam dam taj jebeni entitet, rijeseno.
Ja neosporavam bosnu neka je samo hocu neovisnu Hercegovinu sa glavnim gradom Mostarom. Gore neka bosanci u bosni rade sto ih volja a mi cemo u svojoj krsnoj Hercegovini odlucivati po svojoj volji. Ono i eto ciganima
Radite šta vam je volja. Na hrvatskom prostoru vladaju HDZ i hrvatske firme. Niko vam ne smeta.
Ako je taj Krešić toliki borac kako se uhljebio u Sarajevu? Podsjeća me na jednog profesora Šimuna Novakovića; stalno velike priče protiv Sarajeva, kad tamo zaposlen u neki arhiv, u struku s kojom veze nema.
Bravo legendo na komentaru upravo sam to htio napisati. Obicni Covicev dupelizac vidi se da su izbori iduce godine pocelo prosipanje price a on se iz petnih zila borio da udje mislim da je u nadzornom ili upravnom odboru ftv-a provjerite kolika primanja tamo ima a vama sirotinjo pricu ovdje prosipa a vi se lozite
Pa šta onda ako je zaposlen u Sarajevu? Znači nema pravo na slobodu mišljenja, pravo na zaposlenje zbog toga što ima kritičko mišljenje?
Kako ste primitivni, bože sačuvaj, ali ta bahatost, ta arogancija prema Židovima, to će vas skupo stajati, to znam iz pouzdanih izvora, raspad BiH, glupsoni, pa oni vam drže ovaj groodžanski projekt BiH, kako ste samo mutavi, a malo je falilo da se dokopate, sve ste zasrali, budale, koje budale!
Pouzdan izvor iz Kabirijevog šupka
gosp. Krešiću…..Boš jaci neće daljnju podjelu BiH na tri 3 Entiteta….Bošnjaci hoće BiH s dva 2 Entiteta od kojeg jedan hoće samo za sebe …. ka što Srbi imaju svoj Entitet.
Zato se Bošnjaci od 1993 godine do danas ponašaju bezobrazno prema Hrvatima.
gosp. Krešiću…..Boš jaci neće daljnju podjelu BiH na tri 3 Entiteta….Bošnjaci hoće BiH s dva 2 Entiteta od kojeg jedan hoće samo za sebe …. ka što Srbi imaju svoj Entitet.
Zato se Bošnjaci od 1993 godine do danas ponašaju bezobrazno prema Hrvatima.
Jedini Čović nešto čini za hrvatsku stvar u BiH
Teritorij koji kontroliše HDZ je bezakonje, peru se pare, porez se ne plaća a novac izvlači i šalje u budžet Hrvatske. Čine sve da imovinu BiH obezvrijede i prebace na firme u Hrvatskoj. SIPA ništa ne poduzima.
Tko je on da uopće traži se njegovo mišljenje.
Ajmo je podjelit pa opet krpit kad malo ojačamo