Marko Vučetić, filozof, povjesničar i teolog s Filozofskog fakulteta u Zadru, gostovao je na N1 televiziji te govorio o koncertu Marka Perkovića Thompsona u zagrebačkoj Areni i porukama koje su tijekom njega poslane.
To su poruke bez značenja, ali one okupljaju plemensko društvo. Nama je Domovinski rat, to treba reći jasno i glasno, postao alibi za sve neuspjehe koje smo doživjeli nakon rata, tvrdi Vučetić.
Smatra kako je riječ o ciničnoj instrumentalizaciji prošlosti i nacionalnih mitova u službi desne političke opcije.
Uzalud smo pobijedili u ratu zato što nismo u stanju izgraditi zdravo demokratsko društvo, društvo u kojem umirovljenici neće umirati od gladi ili nakon 70. godine ubijati se od posla. Umjesto da je to pobjednički rat kojim ćemo izgraditi državu, postao je alibi za sve protuhe koje se nalaze na političkoj, glazbenoj i crkvenoj sceni, ustvrdio je.

Foto: N1
“Temelj hrvatske države su građani RH”
Naglasio je kako nije impresioniran Thompsonovim retoričkim talentima.
Ovo što Thompson govori vrlo teško i nategnuto se može smatrati govorom. Ja njegove pokušaje da se verbalno izrazi promatram sa sućuti, naveo je.
Kada bih nekome mogao dopustiti da cijeli život govori ‘ZDS’, a ne bude zbog toga kažnjen, pod uvjetom da ništa drugo ne govori jer svaki pokušaj njegovog govora prolazi kroz spoznajnu i sadržajnu agoniju, to je Thompson. Ja bih ga uistinu zaštitio i oslobodio građane tih njegovih pokušaja da se izrazi na način koji izaziva sažaljenje, dodao je.
On govori da je temelj hrvatske države Domovinski rat. Ne, temelj hrvatske države su građani RH. Oni su spoznajno zapušteni, institucionalno ostavljeni i prepušteni moralnom bezdanu zahvaljujući našem kleru koji ne prepoznaje značaj trenutka, rekao je.
Thompson prekinuo šutnju: Objavio cijeli govor iz Arene i uzvratio kritičarima
“Domovinski rat je povijesna činjenica”
Domovinski rat nije ugrožen, on je povijesna činjenica. Možemo promatrati pokušaje da se on prostituira, a to je da ga se stavi na tržište i na njemu zarađuje. To rade Thompson i nacionalistička desnica u RH. Ako itko ugrožava ono što je trebalo nastupiti nakon Domovinskog rata, a to je izgradnja suverene i samostalne Hrvatske, to je desnica, uvjeren je Vučetić.
Vučetić ne vidi alternativu ni iz lijevog političkog kampa, koji smatra nesuvislim.
Da je naša ljevica imalo suvisla, potaknula bi Thompsona da uistinu organizira referendum, a istovremeno organizirala referendum o zakonima Branka Bačića, zaključio je.
Aktivisti došli pred Tomaševićev stan: “Ovo je operacija Auf Wiedersehen”
(www.jabuka.tv | Foto: M.P.Thompson/FB)


Fantastična analiza. Njegove pjesme jesu zarazne, ali igraju ljudima na emocije i iracionalnu stranu ljudske osobnosti koja ne bi smjela u ovolikoj mjeri prevladavati. Sjajno i za Domovinski rat, preuzeli smo ulogu zrtve i ne zelimo se iscupati iz nje i poceti domoljublje djelima dokazivati.
Ne seri ni ti anonimni u 18:08 a ni ti vučeticu.
Što vam smeta nek pjeva što hoće i nek ga sluša ko hoće Zabranjujete mu koncerte i sad njega krivite
Nitko vas ne prisiljava da ga slušate i da idete na koncerte
Je li vi mislite i smatrate da pola milijuna ljudi koji su mu došli na koncert da su možda budale a vi vuceticu i komunjare pametni
Što ovolika hajka na Thompsona kad su mu koncerte bez ikakvih nereda i problema
Šta te konkretno boli marko Pričaš o zdravom demografskom društvu a zabranjujete koncerte ko komunisti za vrijeme tite
Thompson je produkt vas glupih povjesničara i analitičara kojima sve smeta osim petokrake ,jugoslavije i tite
Života ti tvoga poklopi se i šuti
Od normalnih koncerata napravili ste nepotrebnu hajku i sad samo blejite .
Digli ste se na sve četiri noge !
Bože moj odakle čupaju ovu otpad i smeće najgore vrste koji na sve načine pokušavaju osporiti Marka Perkovića Thompsona, njegove pjesme, njegove poruke, njegov život, njegovo poštenje a sve zato što pjeva o vjeri, Bogu, Domovini, ljubavi, obitelji.Ima li kraja ovim sotonistima koji su se ne namnožili već nakotili diljem lijeve naše i koriste ama baš svaku prigodu da ga blate, a najdraže im je kad to čine tzv”teolozi” koji su se priklonili lijevim tzv.liberalnim političkim strankama i MS medijima u rukama direktnih slugu sotone, odnosno direktnih neprijatelja samostalne i suverene Hravtske, utemeljene na Domovinskom ratu i na temeljima Svete Katoličke i Apostolske crkve u Hrvata a nikako na temeljima tzv”antifašizma” koji se plasira svakodnevno od ovih gore navedenih bljuvotina ljudskog roda i kukavelji.Sada dolazimo do one čuvene Tuđmanove “pomirbe” u vrijeme Domovinskog rata koja nam evo svakodnevno zagorčava život sve više i više.Ipak ne očajavajte moj hrvatski narode. 700 000 Hrvata na zagrebačkom i sinjskom hipodromu je reklo ovim gore pobrojanim slugama sotone što misli, a doći će vrijeme i to vrlo brzo kad će se morati završiti drugo poluvrijeme Domovinskog rata koje je evo započelo.
Bog i HRvati!
ZDS!
Pa samo pogledajte ovaj komentar. Ovo je prosjecan Thompsonov fan. Dakle, neprijatelj je teolog, neprijatelj su liberalne stranke, neprijatelj su mediji, sluge sotone, sto god to znacilo i tko god to zapravo bio. Imaju li ovi ljudi ime? Nemaju. Zajednicko je da su svi losi, svi su navodni neprijatelji, samo sam eto, JA, ispravan. Ja ne sluzim sotoni, ja sam mjerilo domoljublja, ja znam kako se voli Hrvatska i postuje Domovinski rat. E upravo o tome Vucetic i govori. Nama su ove teme alibi za sve neuspjehe i promasaje, za sve gladne umirovljenike i siromasne radnike, za svu mladost koja nema novca da normalno iznajmi, a kamoli kupi stan i osamostali se. Prestanite pobogu s tom ulogom zrtve. Ali to je mukotrpan proces koji trazi strucnu podrsku i duboku introspekciju koja covjeka dovodi do toga da se zagleda u sebe i svoju dusu i pronadje razloge zasto je toliko frustriran i nesretan da u svima drugima trazi objasnjenje i u svima drugima vidi zlo – zato da ne bi mogao vidjeti svoju vlastitu prazninu i nesvjesno nezadovoljstvo vlastitim zivotom.
Sve si rekao, samo ovi ”domoljubni” glupsoni imaju prenizak IQ da shvate sta ovaj teolog hoce reci. Jebo ti te domoljube kad je jedan Thompson nekakva domoljubna i moralna vertikala, nemojte me nasmijavati bgt, slusajte sta hocete ali dosta vas vise turbo rvatina
Pa glumane umjesto da ga pustite da pjeva ,kreteni poput tebe se zakacili za njega i još pišeš o nekoj Qi ,a ti gluplji od svih ovih komentatora
Šta vam smeta ,nek pjeva ko šta hoće anonimni u 19:04
Pa da, neka pjeva, samo neka ne ustasuje. A ako ce pricati o lokalnoj ili drzavnoj politici, pozivati na puceve, neka se ugleda na kuma i bivseg prijatelja Skoru i udje u politiku pa neka vidi kako ce proci.
Sjećaš li se Zambijske skupine? Možemo li se složiti da je to državno zaštićena pedofilija?
Opisa ti sebe i to vrlo dobro anonimni u 19:00
Svaka čast, dobro si se analizirao posebno u ovoj tvojoj zadnjoj rečenici.
Za anonimno u 19 sati!
Bijedniče jedan komunistički i indoktrinirani od pranja mozga komunističkom ideologijom preko 70 godina.O čemu to pjeva Thompson hrvatski anđeo kojeg je Bog poslao Hrvatima kao zadnju nadu njihova spasa od tebe i takvih?Zar on ne pjeva o Bogu,vjeri,domovini,ljubavi i obitelji?Ako on to pjeva zar u tim pjesmama nije sadržano sve pa čak i ta tvoja “tobožnja briga za umirovljenike, radnike i mlade nezaposlene “kako navodiš?Zar se Thompson krije bijedniče jedan iza Božjih riječi?Bolje ti je ne uzimaj tog Božjeg anđela u usta jer nećeš dobro završiti upamti me dobro.Da bolje poznaješ Thompsona a očito je kako ga ne poznaješ bilo bi te strah od tih riječi koje pišeš.Ovako meni ostaje samo nada kako će kroz tebe početi djelovati Božja milost pa ćeš ubuduće pisati ono što treba pisati a ne što ti serviraju sluge sotone kojima si se očito priklonio.
Bog i Hrvati!
ZDS!
Prodaje li on karte za koncert ili to radi kao Ivan Krstitelj? Ovaj je bio u pustinji i jeo skakavce i vikao da se pripravimo za dolazak Boga.
Dođi sebi…
Prodaje li karte lela brena i prinjovicka…Nisam cuo da se doticni teolog tada javio..
Dobra dobra.. Moj kolega, bez zubi i bez posla, kaže napadaju tomsoma mamu im..
A moj kolega peder kaže mamu im napadaju mi tomasevica Rekoh udri ih torbicom
Moj kolega kaže samo 40% bila izlaznost
U Zg kad je Tomašević pobjedio. Pitam ga je li netko silom kući zadržao ostalih 60% apstinenata?
Kolega:Pa nije ali ljudi neće da glasaju
Tu završava naša rasprava…
dobra,ova dobra
Nije ti marko pošten kralju, to zna svak ko je s njim radio išta.
kruha i igara
Vjerovatno i ti i tvoj kolega spavate u tih 40% Čitajući tvoje komentare 100% sam siguran Šta te briga za ovih 60 % nek sjede kući, tvoji kolegkn glas su bitni anonimni u 22:18 .
Kad za gradonačelnika izaberes klovna, onda je logicno da dobijes cirkus .
Dobra ova ,dobra
Zabava za “mase” :
Ako ću po emocijama – MPT ima dobrih i lijepih pjesama (Rosa, Bijeli križ, Lijepa li si, Diva Grabovčeva…) kao i Škoro (Mata, Ne dirajte mi ravnicu, Da sam imo šaku dukata, Domovina….).
Ali ako ćemo o masama i pola milijuna ljudi – mase nikad nisu bile pokazatelj ispravnosti i velike pameti (Od onog: “raspni ga”, do Hitlerovih masa u 2.svj.ratu – gdje smo zbog emocija skoro izumrli po Putu križa i Bleiburgu…). Thompson je zaigrao na kartu jeftinog populizma i zaradio na masama – sad umjesto o sramotno niskim plaćama i mirovinama u Hrvatskoj (i kod nas isto), te o kritično velikoj korupciji u svim sferama društva (politika, crkva, poduzetnička mafija i pranje prljavog novca…) – mi ovdje raspravljamo o nebitnoj personi – tj. etno-rock pjevaču koji koristi mase i kao nešto se bori za narod (više se moja mater i pokojna baba borila i bori za narod) … On i oni su nebitni – narod treba spašavati od nesposobnih političara i lopova (tj. mafije u vlasti – koja je ljetovala po Jadranu i u Bruxellelu dok je rat bjesnio po RH i BiH (Plenković, Milanović…sve djeca udbaša i mafijaša) – ti isti se fotografiraju s Thompsonom?! Nikad, baš nikad mase nisu znale prepoznati ispravno – niti je u pravu Tomašević i slični, a niti Thompson i slični… Treba živjeti danas, sada i u miru – to oni ne znaju pokrenuti, a kopajući po prošlosti, nikad i neće.
Svaka cast za komentar, sve receno. Mase nikada nisu bile potvrda necije ispravnosti.
Pa niko te ne sili da mu ideš na koncerte kratko i jasno !
O kakvoj ispravnosti pišeš?
Ko to određuje što je ispravno ? Pojedinac poput tebe ili masa ili možda mozemovci i tomasevic?
Ko određuje anonimni u 20:06 sto je ispravno ,odgovori da i mi znamo !
Treba li ti nacrtati ,vidim da si glup ti u 19 :55.
Pa niko nikoga ne sili da ide na njegov koncert Ne znam u čemu je problem.Pa i lepa brena ,prijovicka zarađuju na masi pa niko ih ne spominjje U čemu je razlika objasni
I jedni i drugi su pjevači i imaju svoju publiku koja ih sluša
Zbog cega je onda Tompson problem ?
Koda vas neko sili da mu idete na koncerte i da ga slušate
Problem i jeste to što je samo on problem a svi drugi nisu
Boli me neka stvar s kim se slika Moje je da odlučim hoću li ga ili neću slušati Ne može mi nitko to zabraniti
Zašto se samo on zabranjuje a lepa brena koja velica jugoslaviju i pjeva cetnicima u srpskoj uniformi može pjevati
To je problem.Zabrani svima ili nikome
Sad vam svima kriv Tompson a peder tomasevic sve zakuhao
19:55 Smeta tebi promocija hrvatstva koju gaji MPT u svojim pismama..To je ono glavno i neka ti smeta..Imas pravo patiti za srboslavijom!
Godinama se cenzurira MPT, blati ga se, denuncira ga se gebelovskim metodama propagande i opet čovjek okupi pola milijuna Hrvata na Hipodromu u Zagrebu.
Index radi ankete protiv MPT-a, ima vrišteće maliciozne naslove kontra MPT-a, zgubidanska ljevica se trga od komentiranja i štancanja klikova i opet MPT jednom objavom na fejsu skupi više prometa hahahaha….
Što mu možete sektaši Možemo i ostali jugo megafoni diletantski?
Shvatite više, nisu svi maloumni poput vas ljevičara.
Ne misli da su budale, ali da je većina ljudi ovca to je definitvno.ljudima se jako lako upravlja koga to zanima raditi.volim čut thompsona pjesmu nego išta,ali lik je manipulator.pjesme su mu pune ali mu je priča šuplja.
Kako vam Thompson diže tlak jugoretardi, patite, kme kme.
Zagreb je nepokoreni grad
vučetić ..vuk u janjećoj koži.
Super sve, potpisujem. Glas razuma i odgovornosti.
Igraju na emocije?
Glup li si, majko mila!
Ovaj je inače teška kretenčina. Idiot. Teolog, a komunist i uhljeb po vokaciji. Kompleksi su čudo za koje treba stručna pomoć, ne može drugačije. Navedite i njegove nedavne izjave, sa svakom se prosere i ide sve dalje i dalje. Čovjek predaje teologiju, a mrzi sve domoljubno iz dna duše. Radnička fronta i možemovci ga citiraju. Pametnima dosta
Isus je za svoje vrijeme bio liberal. Da danas dođe, od radikala i fanatika bi vjerojatno glavu okrenuo. Paradoksalno je da se bas oni kunu u njega, a ni u cemu ga ne slijede.
Eto ti znaš što je Isus bio !
Npr nije dao kamenovati preljubnicu. Tko je bez grijeha neka prvi baci kamen. Židovski zakon je propisivao kamenovanjej. Malo je to bilo liberalno za to vrijeme zar ne? A da je podržavao kamenovanje bilo bi konzervativno jer to je održavanje tradicije tog vremena. Svi iz te mase su se složili da treba kamenovati a eto On nije mislio da je rulja uvik u pravu…
Pa, vi turbo katolici na baterije sto pozivate na nasilje protiv ovih ili onih, sto mrzite i huskate na pripadnike drugih vjeroispovijeti, nacija, seksualnih orijentacija, vi definitivno ne znate sto je Isus bio i sto je propovjedao, jer ne zivite njegovo evandjelje.
Koji mi i ko poziva na nasilje ?
Ko su po tebi turbo katolici i u koju skupinu ti spadaš?
Šta si ti ?
Vi, hercegovacki turbo katolici, svi ovi prevaranti, licemjeri sto se skrivaju iza vjere, prevaranti bilo medjugorski bilo drugi, otvori bilo koju temu da se dotice druga dva naroda u BiH, pa procitaj komentare divne krscanske milosti i lijepih zelja, sve ce ti reci o krscanskom milosrdju koje se ovdje tako lazno propagira. Svi ovi kojima je otici na misu onako ritual, pa kasnije nastavak sve samo ne krscanskog zivota. Svi ovi koji drugima dociraju i preseravaju se, a ne zive sami ispravno.
Sta sam ja? Ja nisam vjernik, mene te obmane ne zanimaju niti mi trebaju da budem normalna osoba s etickim nacelima. Drugima ne namecem vjeru, ni svoja uvjerenja, niti branim da je neko prakticira ako oce.
Seronja sam si sebe opisao i to vrlo dobro .Glup kakav i jesi prozivaš nekoga a ti prvi napisa komentar pun mržnje Pa ko kome nameće drugu vjeru glupi idiote Ti vjernik ? Ti si niko i ništa anonimni idiote
Ko o čemu kurva o postenju pa I ti .
Kada već pametuješ o drugim vjeroispovijestima očigledno misliš na muslimane.
Pa evo što njihova sveta knjiga Kuran kaže o drugima; sura 9. Et tevba, ajet 5 : kada prođu sveti mjeseci ubijajte nevjernike gdje god ih nađete, zarobljavanje ih opsjedajte i na svakom prolazu dočekujte! Ako se pokaju i budu molitvu obavljali i zekat davali ostavite ih na miru, jer Alah zaista praštaju i samilostan je.
Dakle ti, pokvaren i neobrazovan kakav jesi, od nas tražiš da podnosimo one kojima vjera i zakon kaže da nas moraju smaknuti ako ne pređemo na islam jer ako to ne urade oni ne mogu ići u raj nego u pakao.
Islam se ostvaruje kroz poštivanje zakona propisanih u Kuranu objedinjenih u onome što se naziva Šerijatski zakonik. Da bi musliman ušao u raj i tamo vječno živio mora živjeti i prakticirati u svakodnevnom životu zakone propisane Šerijatom. Ako to ne uradi čeka ga kazna paklena.
Kaži ti meni pametnjakoviću kose li se ovi zakoni sa državnim zakonima? Mogu li u jednoj zemlji biti dva zakona u međusobnom sukobu?
Odakle ti moralno pravo da to od nas tražiš, spodobo loših nasljednih osobina, da ovakve prihvatimo i damo im vjerska prava?
Ti ili si lud ili si njihov, trećega nema.
23:28 Ti si obican jugotretard koji pati za srboslavijom pa ti najveci neprijatelji vjernici..tako isto bilo i za vrime propale juge…Pati i dalje!
Koja si ti fukara pa nekomu imas reci da je licemjer i prevarant!? Moralne prodike ostavi za svoje islamske teroriste koji ubijaju nevine ljude svuda po svijetu..Jer, ti si islamski radikal, taliban i potencijalni terorist.
Seksualnih orijentacija!? Pa sve je jesno što se tebe tiče. Nešto kao seksualna orijentacija ne postoji jer je smisao seksa razmnožavanje. Ako osoba prakticira sodomiju i nema zdrav narod za razmnožavanje onda je to bolestan degenerik, baš kao i izrod koji takve brani.
Sam Isus na kojeg se ti pozivaš je rekao da zdravo stablo daje mnogo dobrih plodova dok se loše stablo siječe i u oganj baca.
Kako je Biblija knjiga alegorija i metafora onda je stvar jasna: takvi sa “seksualnom orijentacijom” se sijeku i u oganj bacaju jer nisu u stanju da proizvedu plod.
Dakle na pogrešno mjesto si došao gnojiti đavolji odvjetniče.
Bravo .Odavno ne pročitah bolji komentar
Za 2324
Tumačenje metafora iz Biblije je upravo problem zadnjih 2000 godina. Tako smo i vještice spaljivali zbog krivih tumačenja i križarske ratove vodili itd. Nemoj nam ti o tumačenju i bacanju u oganj. Tumačio kako je tko stigao.
Koliko je Sveta inkvizicija smaknula poremećenih kriminalaca u višestoljetnoj povijesti svoga postojanja? Oko 30 000 za sva stoljeća. Obicno su u pitanju bili krilminalci koji danas u “ judeomasonskoj” Europi bivaju pušteni sa robije nakon par godina nakon čega samo nastave gdje su stali.
Što se tiče tih vještica( u prenesenom značenje) uglavnom su suđene zbog trovanja svojih muževa, djece i ostalih članova obitelji, zatim zbog spolnog općenja sa životinjama i bliskim srodnicima,prakticiranja okultizma i vještičarenja i općenito zbog društvenog kriminala.
Inkvizicija je bila tajna policija koja se nije bavila Bogom i Božjim nego vragom i vražjim. Zbog toga degenerici i izrodi i dan danas plaču zbog svojih. Naravno smrt milijuna zdravih i normalnih ljudi koje su prouzrokovala vaša braća nisu predmet vašeg interesa.
Svim izrodima je zajedničko borba protiv zdravih i normalnih ljudi, naročito onih kojima je jasno što rade.
Sve kraljevske kuće bile pune incesta i trovanja bližnjih i orgijanju ali ta inkvizicija nije dolazila do Habsburga, Burbona, Hohenzollerna, Jagelovića itd.
Ne pričaj gluposti to je bio teror za obične seljake.
Zagovornici vraga prešućuju činjenicu da iza suđenja i smaknuća u pravilu stoje teški zločini koji su se sve donedavno kažnjavali smrtnom kaznom. Nakon što je judeomasonski zapad prevladao Europom smrtne kazne za takva djela su preinačene u kazne zatvora.
Iste te ljude bi sveta inkvizicija smaknula ali braća degenerici, odnosno društveni korov i kukolj, štite ih na način da im spašavaju živote dok njihove žrtve bivaju kažnjene nekažnjavanjem zločinca i zločina.
Paravinju bi Sveta inkvizicija na lomači spalila, poremećenog degenerika koji je u Prečkom ubio nekoliko djece u školi bi smaknula no braća su ih zaštitila i smjestila na sigurno kako narod nebi uzeo pravdu u svoje ruke i presudio im prema zaslugama.
Današnjim društvom vladaju degenerici koji prigodom uspona na društvenoj ljestvici potpomažu, guraju i okružuju se istima kao što su i sami. Ako je glava izrod takvo im je i okružje, prijatelji, kolege, suprug(a), djeca jer u naravi im je da se udružuju u neobjavljenom ratu protiv zdravog dijela stanovništva.
Njihove podjele izlaze na vidjelo tek kada oko sebe unište i podjarmi sve zdrave i produktivne ljude i slojeve stanovništva. Potom se uništavaju međusobno dok ne ostane samo najveći krokodil u bolesnoj močvari.
Vrag je otac laži, podjela, neprijateljstva među ljudima i narodima; uzročnik ratova i uništenja moralnog materijalnog i demografskog.
Pogledaj samo ovaj naš narod koji je sluđen ovakvim budalaštinama kao što je ova. Zar nisu đavolji odvjetnici još jednom pobijedili podijelivši ovaj narod koji su dotjerali do ovoga danas, da se dijeli na osnovi onoga što je bilo prije 80 godina?
Osim toga zar čitava povijest rata našeg naroda protiv osmanlija i njihovih slugu svih vrsta nije jedan veliki križarski rat?
Obzirom da isključivo muhamedanci imaju nešto protiv križara ( osim onih iz 4. križarskog rata) javlja mi se osjećaj da sa druge strane stoji ritualno spolno osakaćen lik.
Jesi li ti poturica?
Prouči povijest križarskih ratova. Opljačkali i zauzeli Zadar da bi Veneciji platili prijevoz brodovima do Svete zemlje. Dva dječija križarska rata poslali dicu da osvoje Jeruzalem jer su vjerovali da su bez grijeha pa će im Bog pomoći u bitci. Pa ih brodari prodali u roblje europsku dicu. Nisu došli do Svete zemlje. U čijim je sad rukama sveta zemlja? Ili zadnjih 800 godina i je li se nešto promijenilo zbog toga u kršćanstvu zbog toga. A tvoj komentar o inkviziciji i Sv Dominiku ili o vješticama sam govori za sebe. Prema vjerovanju crkve danas one ne postoje.
Tko u pismama MPT vidi nasilje, taj nije dobar u glavi..Zapravo njemu je u glavi nasilje prema poklonivima Markovim.
Thompson je HDZ-ov igrac, predizborna maskota
Naravno, samo pogledajte s kim se kumi i u cije svatove dolazi, čovjek bio glavni partijas, tko ne vjeruje, istrazite malo
18:53 Bas tako ,u jednoj recenici sve receno ,samo sto to mnogi ovdje ne razumiju.Preko njega se zeli preuzeti Zagreb jer gau zadnje vrijeme ne mogu zauzeti jer su im kandidati za gradonacelnika doista slabi.
Šta znači ako je teolog i zašto mu se daje prostor i reklama nasuprot naroda koji zna.
Ratno huškačka retorika treba biti zabranjena .smrt fašizmu sloboda narodu
ZDS i tebi.
I tebi štakore
Za dom i Poglavnika! Tb jugosmradu!
19,29 ,
Smrt komunizmu sloboda narodu!
Čuj teolog?
Sad bi ko on navodno trebao biti pametan zato što je povjesničar i teolog.
Evo pamet mu viri iz očiju
Prvi put čujem za ovoga tipa !
Molimo teologa cijenjenog da da svoje misljenje o sest Arena Alexandre Prijovic.
Hvala.
Ne smeta njima ni prijovicka, ni lepa brena ni aco lukas, ali smeta njima Tompson.
Smeta njima pola milijuna normalnih ljudi koji pjevaju o vjeri ,domovini
Sve im smeta osim pedera ,nastranosti lbgt zastava
Zlo pokazalo svoje pravo lice ,ne miruje već plaze jezik u obliku ovoga vučetica
Temelj hrvatske države jest Domovinski rat bez obzira što ovaj topnik Tvrtka Baruna gnojio. Što se Thompsona tiče kome se ne sviđa zvuk neka ne sluša.
Kakvi građani kakvi bakrači, ti besposleno trabunjalo.
Bez antifasisticke koalicije odnosno pokreta u Europi i sloma nacizma i fasizma u 20. stoljecu Domovinski rat se uopce ne bi imao za sto boriti s obzirom da bi citava hrvatska drzava bila okupirana Talijanima ili Nijemcima i ne bi ni postojala, dok joj je s ove strane udarena granica i trajna drzavnost utkana u Ustav, na temelju cega se uopce mogla i otcijepiti 90ih na nacin na koji je napravila. Ali naravno vama zatucanim kretenima nitko i nista osim Pavelica ne valja i tu dolazi do civilizacijskog sudara izmedju budala i pismenih ljudi.
Narod je pokazao koga voli slušat i sluša.Ajde bek još koji pjevač ili pjevačica napuni Hipodrom,
500 000 ljudi.
I koga briga šta teolog priča.
E tu je problem kretenu anonimni u 19:07 ,što pozdrav ZDS vežete za pavelica koga nitko ne spominje osim vas idiota i takvih poput tebe Tu je problem što silom namecete i vežete obični pozdrav za dom sa pavelicem i ndh i namecete nešto što nitko ne podržava Podmecete nešto gdje nitko ne spominje kretenu zatucani
Vas problem je laz podmetanja i veličanja nečega što ste sami izmislili
Nećete razbojnici pola Milana Hrvata koji su bili na koncertu podmetati pavelica i ndh Prošla su tvoja vremena kretenu ,ostalo ti je samo da blejis po portalima .
Kakvu si ti samo glupost natrkeljao, strasno. To je kao da kazes da vezem pozdrav Heil Hitler samo sa Hitlerom. Naravno da jesam, kad je samo u njegovo doba postojao, jednako kao sto je za dom spremni samo i jedino postojao u doba NDH u tom obliku i na taj nacin. Dzaba vam sto puta to vezati za domovinski rat kad je HOS cinio apsolutno nebitno mali dio braniteljske populacije i nikakav to nije bio univerzalni ”pozdrav” osim proustaski nastrojenim pojedincima. Jos jednom ako nisi shvatio – za dom spremni nikad u povijesti nije postojao u takvom obliku prije NDH i kraj price. Mozes ti danas nositi i kukaste krizeve i pricati kako je to zapravo indijski simbol dobra, ali zna se tko je upotrijebio i u koju svrhu i tu svaka prica prestaje. Sam Tudjman se distancirao od tih budala i bilo kakvog povezivanja hrvatske drzave sa NDH, za dom spremni i slicno, evo kunete se u Tudjmana, doslovno je on sve te paravojne stranacke HOSovce ukinuo i integrirao u regularnu vojsku, a sto je mislio o za dom spremni, ustasama i ostalo imas na youtube intervjua koliko hoces. Prestanite se vise zavaravati i sramotiti.
Koji si ti kreten ,to majka više ne rađa
Uporno podvaljujes vidi se da si udbaš,jebo te i hitler i pavelic indh
Budala ništa drugo nisi
Pa reci tenkre, sta je krivo napisano, je li ili nije taj pozdrav koristen u svrhu nacistickih poslusnih kujica u provodjenju rasnih i nacionalnih zakona?
Prcili te udbasi, a posebno te naprcila veleizdajnicka placipicka pavelic i sve one koje branis.
Gledaj ovih naših udbasa ,digli se na sve četiri noge hahahahah
Nisam ni imao pojma da ih ovoliko ima hahahahaha
Gledaj im komentara hahahaha,gdje određuju ko je dobar ,ko je loš, ko je vjernik ko nije hahahaha
Niko ne valja samo su oni pošteni i dobri hahahah
23: 30. KUmrovecka skola vise ti ne prolazi…I kuna se koristila u NDH pa ti nije smetalo drzat je u rukama..Smrdljivi jugosrbine..Pati danas kad ti nema vise srboslavije!
Za dom! Spremni! …Zasto taj pozdrav vezemo za obranu od velikosrpske agresije..Nedavno na HTV u emisiji epizodi iz Domovinskog rata prica iz Kutine..Uglavnom srbi su bili probili hrvatske linije i krenuli prema ZG..Tenkovima..Hrabri hrvatski branitelji su uz pogadjanje tenkova stali uzvikivati “Za dom…Spremni”..Srbi kad to culi prepali se strasno i poceli se povlaciti.. Zakljucak: Pozdrav Za dom..Spremni. podizao je moral hrvatskim vojnicima a istovvrmeno ulijevao strah u kosti srpskim osvajacima..Zato, NE SERUCKAJ vezivanjem tog pozdrava za NDH nego priznaj pozitivnu ulogu koju je odigrao u obrani hrvatske drzave 1991-95.. I, ne..Ovi branitelji nisu bili Hosovci..I hrvaski vojnici redovni koristili su taj pozdrav..
Lažu vas
Tko ti o DSR govori? Ja ne. Uostalom trenutno je u tijeku psihološka operacija društvene destabilizacije putem kopanja starih rana iz drugog svjetskog rata gdje je nas narod krvavo ratovao u građanskom ratu. Oni koji nas na sve načine žele destabilizirati u ovom osjetljivom trenutku svjetskih previranja točno znaju gdje i kako treba čačkati da se ponovo podijelimo na liniji sudjelovanja naših predaka u vojskama u DSR.
Mi smo svi skupa velike budale jer pored ovakvih susjeda koji čekaju prigodu da nas razvale i podijele nam zemlju mi se svađamo oko onoga sto je bilo prije 80 godina. Kada smo svi skupa takvi onda mogu samo kazati da nam ne treba neprijatelj ( a ima ih pregršt) pored nas samih.
Gluoosti teske npaisal si..Nikakve koalicijee nikakvi borba za ideologije..Samo se 1945.rusila hrvatska drzava a isto su srbokomunisti pokusali 1991-1995. Ali Bogu hvala i hrvatskim braniteljima dozivili su tezak poraz 5.8.1995.
Ovo je u inat sto mu branite pjevati…isto pjesma Ustani bane “pjevali je dok je bila zabranjena..a ne kontam ako je sud odobrio pjesmu Cavoglave i pozdrav …sta sad treba pistivati odluku suda ko i sve druge svidalo se to nekom ili ne…a Brena moze urlikat usred ZG ja sam Jugoslovenkaaaaa😭
Jesi to ti bgt povezao upravo NDH, ustaske zlocine, koncentracijske kampove i istrijebljenje na temelju rasne i vjerske pripadnosti i Jugoslaviju kao nesto jednako?
Nije jednako jugoslavija je puno gora kretenu udbaski
Svaki napisani tvoj komentar samo to potvrđuje
S čime je jugoslavija povezana ?
Puno više ste ljudi pobili i bacili u jame nego svi zločinci zajedno
Nastavi kmecati bit će ti lakse anonimni u21:03
21:03 Komunisticka jugoslavija pocinila je genocid nad Hrvatima 1945.g. Samo zato jer su zeljeli svoju drzavu..To je bio najveci crimen..Ustase su kamilica prema partizanskim koljacima u Jazovki, Hudoj jami, Teznom , Mariboru, Maclju, Jasenovcu i stotinama drugih stratista Hrvata po boljsevickom modelu::Etiketiraj tj nazovi ustasom , da bi diskvalificirao, tj za glavu skratio. Hrvatski narod jos ni izbliza nema svijesti o zlocinima partizana u ime jugoslavije i komunizma.
Filozof, povjesničar,teolog =prodavač magle.
Marko je odgovor i reakcija na takve jebivjetre
vučetiću, sigurno si “GLIĆ”.
Evo banke cigane moj, cigane moj, …
Tomson je ratovao za hrvacku i pjeva o hrvackoj povjesti i braniteljima koje su svi zaboravili pa pjevanjem se bavi boze moj tako i zaradjuje barem je covik posten zaradi neka tako i triba on ne krade ko ostali koi su na funkcijama i foteljama a uvik ce biti onih koima smeta istina svaka njemu cast kapa do poda lip pozdrav moj marko samo tako bog nek ti da snage svi mi stosmo se borili za domovinu smo zaboravljeni i jos gore kazu dasmo ludi.tuzno je to.
Bas je potrebno naglasiti to da je teolog! Koga briga vise sto je tko, vise vrijedi misljenje obicnog jednostavnog seljaka nego tzv.teologa, povjesnicara, filozofa, i slicnih prodavaca magle, Sjasite vise sa svojim misljenjima, nitko vise vas nit slusa nit vjeruje vasim bljazgarijama.
20:19 Tocno tako…U zadnje vrijeme najezda raznih teologa u medijima..A neki i nisu katolicki vec samo teolog i kao on zna najbolje..A ima tu i pustipratara i raznih jebivjetara koji mrze same sebe a i Hrvatsku drzavu.. Ne treba im pridavat vaznost uopce.
Hahaha naravno, sta ce nam doktori, neka nas jednostavni seljaci lijece, obrazovanje nista ne vrijedi ionako, sto ce nam inzenjeri, neka nam seljaci grade mostove. Isusa vam Boga jeste zatucani i nedokazani…
Eto takvi ko ti ce nas prosvijetliti, uz svu svitu “filozofa”.
Kretenu teolog i doktor i injzinjer nije isto
Jebote takvog glupog ko te napravi
Poredis običnog teologa sa doktorom
Ovakvi glupani poput tebe se više ne rađaju, pobacuju se .
Teolog je pozvan da prica o pitanjima vjere i sasvim je dobro detektirao ovog laznog vjernika i laznog domoljuba koji vam je uzor i dika, samo sto vama ne pase nikad sto netko prica a da vam se ne svidja, pa vam zato razrjeseni fratri i drze mise, a riga se vatra na biskupa i papu. Vi niste vjernici, vi ste sekta obicna.
I tebi štakore
21:05…Teologija je sto??? Znanost o Bogu…Je li podrucje teologa konentirati beciji glazbeni jzricaj…Sad se vidi da si ti zatucanko.
Ne znam sta Markov kum Jozo kaže o pjesmi kad zapjevam partija mi sudi?Ili pravi li se Marko da ne zna tko du mu kumovi i kakvi su komunisti bili ? Zastave se minjaju a nekima svaka paše!
Koji je to kum Jozo?
Ma ja slušam MPT ponekad i čak sam bio na koncertu ali nisam pobornik da se nikoga tako veliča. Međutim druga strana je toliko zsgrizla da ga cenzurira da ljudima izazova inat. Meni je on ok a istina da zarađuje ogromno bogatstvo na tom domoljublju. Ali neka je samo da isto tako donira dosta u humanitarne svrhe nadam se. Za dom spremni po meni nije sporan uopće a već bojna čavoglave po meni nema smisla. Ništa nije crno ili bijelo većinom je sivo.
Prvo sam sa sobom raščisti šta ti odgovara pa se javi
Odavno gluplji komentar od ovog tvoga ne pročitah
A šta ću ti ja kad ne možeš skontati. Na kompleksan slučaj ne možeš kruto i neracionalno gledati. Ovdje nema 100% točnog odgovoriti niti je ijedan od ovih (MPT, Senf ili ovaj Vučetić) 100% u pravu. Ja sam samo rekao da mi je opet draži MPT.
Pa zar bi bilo teško otpjevat Čavoglave bez ZDS?
Komu smeta ZDS??? Jugokumunjarama..Nek vam smeta i dalje!
Ne smeta meni nego baš komunjarama kojih ima 50% u Hrvatskoj. Da se izbjegnu tenzije mogle bi obe strane nać nekakav kompromis.
E moj narode… ajd pošteno, što vi mislite što se MPT obrušio na gradonačelnika Zagreba? Jer mu ovaj zabranjuje koncerte i uzvike ZDS? Jest al za širu masu. Ovako glasno drekat na prvog čovjeka glavnog grada i raditi radikalne stari možeš samo ako su veliki pinezi u pitanju. Nedvojbeno je da je u pitanju GUP gdje je MPT potencijalni ulagač u stambeno poslovnu zonu sa cijenom kvadrata do 7500 eura po kvadratu a Senf promijenio plan. Eee eee moj narode ma nek nas je×× u zdrav mozak i dalje
500 000 i ja bi kmecao da sam na tomasevicevu mjestu
Žene upravljaju tomasevicem jer on ne zna ni jednu normalnu rečenicu sastaviti
Na stranu Thompson ali što je senf uništio i unazadio Zagreb teško da će se moći oporaviti
Od jednog od najljepših postade naj prljaviji i zaostaliji grad a on se zakacio za Tompsona
Zagreb nikad gore nije izgledao ,to su čak i turisti primijetili
Da bi sakrio svoju nesposobnost prikacio se za pjevača hahahahaha
E moj naivni narode .
Rece lik koji pojma nema o Zagrebu niti u njemu zivi. Drzi se ti onoga sto znas. Tomasevic je gradonacelnik i raspolaze gradskom imovinom, a u tu imovinu spada i Arena, ima puno pravo zabraniti ako nesto nije Ustavno po njemu. Vidim koliko Tomasevic kmeci kad se oni redikuli u ime ”drugog koncerta” okupljaju ispod necije zgrade, zalosno kakvi zgubidani.
Kad izaberete klovna za gradonačelnika dobijete cirkus hahahahaha
Samo kmecire ko pizde hahahaha
Kako će on reći da nije ustavno po njemu?? To mora reći Ustavni sud a ne gradonačelnik pa nije on sudska vlast on je izvršna vlast. Mora biti presuda o tom pozdravu a ona je jasna kad je u pitanju Bojna Čavoglave. Pjesma ne poliježe nikakvoj cenzuri niti jedan dio iste.
Nije mu Arena ćaćevina pa da može kako hoće ima pravilnik za korištenje gradskih objekata.
dobro Hrvati u RH i kotiraju kako nemaju svojih Medija.
Tako je Hrvaima i bilo kada ih je napala JNA nisu odmah imali svoju vojsku a danas nemaju svoje Medije.
Za laku noć za jednog anonimca u 21:45 🖕
Super je sve analizirao i objasnio, ali koja korist kad prosječan fan mpt pola riječi ne razumije i svakog tko kaže istinu proglasi komunistom. Komunizam je ljudi propao prije 35 godina i neće se vraćati, dajte promijenite ploču.
Koliko partizanskih komentara, još vas ima dosta ali kraj vam je blizu. Nije Marko problem već pola miliona mladih što će za vršiti neke stvari što mi nismo uspjeli..jos jednom, bliži vam se kraj napokon. ZDS..
Smatra kako je riječ o ciničnoj instrumentalizaciji prošlosti i nacionalnih mitova u službi desne političke opcije.
Uzalud smo pobijedili u ratu zato što nismo u stanju izgraditi zdravo demokratsko društvo, društvo u kojem umirovljenici neće umirati od gladi ili nakon 70. godine ubijati se od posla. Umjesto da je to pobjednički rat kojim ćemo izgraditi državu, postao je alibi za sve protuhe koje se nalaze na političkoj, glazbenoj i crkvenoj sceni, ustvrdio je.
30 godina poslije rata isto vrijedi ona pjesma Drazena Žanka “mislili su da nas nece biti ni veselje svoje nisu znali kriti”ali jedan koncert u Zagrebu od 500 000 tisuca posjetitelja i ucesnika u pjesmama manjinu puno iznenadi i samo je to problem ali za mamjinu.
I što je promijenilo tih pola milijuna? Ništa. Hrvatska je rasprodana, pokradena, nisu ti domoljubi na vlasti čak ni valutu svoju uspjeli zadržati. Umirovljenici kopaju po kontejnerima. Nisam čuo da ih tompson spominje. Što taj čovjek zapravo želi? Priča nešto, a nije uradio ništa.
Nije ništa promjenilo, ljudi došli na koncert I to je to
Problem je sto ti i takvi poput tebe bleje i prozivaju Tompsona Problem je u vama a ne u ljudima na koncertu
Ja jedino vidim da ste se digli na sve četiri noge I to bespotrebno
Od koncerta ste napravili ,cirkus ,hajku a koncerti bez ikakvih incidenata
Omladina ide i na koncert Tompsona i na koncerte srpskih pjevača i oni ne vide nikakav problem u tome osim vas starohana i zatucanih političara i gradonačelnika
Stvorili ste dramu oko koncerta i sad vam kriv pjevač
Ko vas ne zna skupo bi vas platio
Pun mi je Vatikan modernisticki, odpadnisticki i herejski teologa, koji vjerne katolike blate. Ovo je jedan dokaz toga. Mrs.
E svašta, svak bi svakom svoje mišljenje nametao. Ko ga voli neka ga sluša, ja ga poslušam nekad kad mi dođe a isto tako nekad poslušam Halida, prljavce, ACDC, itd. Pun mi je k… huškača i jedne i druge vrste, 99,9%ljudi danas gleda kako kako preživiti od 1. do 1. Kako spremiti djetetu pare na fax, kako platiti račune itd. Okanite se ćorava posla jer,
Bella matribus detestata…
Pitao bih ove neke DUGE komentatore i pojedine svećenike :”Radite li išta pametno u životu?”
Davno je AB Bušić rekao …” navalit će na nas velika ptica grabljivica. Kako tada nas spasiti od nas?” Čitajući komentare vidljivo je da mu se ta izjava polako, ali sigurno obistinjuje!
Procito sam clanak ovoga teologa i vidim u svemu tome jedino jedno obicno osobno misljenje , to sto je doticni gospodin slucajno teolog ne cini njegovo misljenje niti vaznije niti strucnije od misljenja prosjecnog gradjanina RH. Neslazem se s njegovim misljenjem jer gleda naravno kao i svaka druga osoba precesto stvari iz jednog kuta i smatra samo to kao objektivno sagledavanje stvarnosti. Domovinski rat je naravno cinjenica koju niko nemoze negirati samim postojanjem RH ali je Domovinski rat pod stalnim udarom jer ga se zeli konstantno prikazati u nekom drugom svijetlu nego sto je bio. Sudilo mu se kao zlocinackom puduhvatu u Hagu uz velikodusnu pomoc hrvatske ljevice na celu s drugom Mesicem , kad to nije uspjelo pokusalo se sa izjednacavanjem zrtava odnosno prikazivenje pojedinacnih individualnih zlocina sa hrvatske strane naspram organiziranog i detaljno planiranog progona i unistavanja svega sto nije bilo u skladu sa agresorom. Trazili su se registri branitelja pod krinkom dase zeli obracunati sa brojem laznih branitelja kojih sigurno ima ali pravi razlog je bio dase mogu lakse procesuirati osumnjiceni branitelji za ratne zlocine i dase ti registri mogu dostaviti kako kome treba. Mogo bi ovako nastaviti u nedogled ali hocu ovime odgovoriti tom teologu da Domovinski rat kao cinjenica nije upitna ali jeste u kakvom svijetlu se on predstavlja. Sto se Thompsona tice , ja volim vecinu njegovih pjesama i najdraze su mi one koje se ticu ljubavi prema domovini , ljubavi prema svome rodi i obitelji , ljubav prema Bogu i svojoj vjeri i objektivno gledajuci skoro sve pjesme opjevavaju iskljucivo to. Sporna je vise manje jedna pjesma oko kojoj se digla prasina i popularnost Thompsona kao pjevaca , upravo ljevica ga je u RH digla na ovu razinu koju on danas uziva. Svaka zabrana je bila besplatna reklama za njega kao pjevaca , svako njegovo osporavanje je dizalo interes javnosti zbog cega tolika negativnost prema njemu sto je opet potaklo mnogo ljudi pogotovo mladih dase ozbiljno pozabave kakve poruke salju njegove pjesme. Mislim da ljevici vise smeta cinjenica sto nakon desetljeca mantre i negativnog tretiranja svega sto ima ikakve veze sa identitetom jednog naroda a to su vjera , nacija , kultura ,ipak pusta mladost nije prihvatila tu ideologiju neko shvatila dasu te stvari jedna vrednota za jedan narod, Thompson je samo jedan ventil preko kojega se ta svijest ispoljava. Skoro i drugi pjevaci koji imaju domoljubnih pjesama u svom reportoaru imaju svoju vjernu publiku ali sigurno ne kao Thompson a ljevica je svojim aktivizmom pridonijela tom i ta strateska ili nazovimo kardinalna greska je to sto ljevici neda mira. Po mome sudu cine iste pogreske i dalje u ZG time sto zabranjuju opet koncert gubeci iz vida da nije uopce vazno hoceli Thompson nastupati u ZG nego da Thompson nastupa diljem drzave i jos vise jaca svoju popularnost. Dasu Thompsona tretirali kao i ostale pjevace poput Skore imali bi prosjecne koncerte po broju njegovih obozavatelja. Najveci problem u RH nije nekakav neofasizam jer toga ima u svakoj uredjenoj demokratskoj zemlji i stabilna demokracija to moze komotno izdrzati , problem je u konstantnome prikazivanju komunizma kao nesto pozitivno iako sami Domovinski rat govori o to tome koliko je dobar bio. Stalni pokusaji uvodjenja djela tih politika iz tog vremena u sadasnjicu sto nazaduje RH i sprecava njen napredak a koliko mi je poznato RH je kao clanica EU morala potpisati dokument koji osudjuje svaki vid totalitarnih rezima a tosu nacizam , fasizam i komunizam kojih se ljevica u RH nazalost nedrzi jer uporno osporava samo prva dva rezima. Jednako zlo promoviranja neokomunizma je i promoviranje neprirodnih ideologija koje su suprotno od zdrave demografije , zdrave nacije i stabilnog opceg drustva. Ako se promovira pobacaj , jednospolne drustvene veze , mjenjanje spolova po zelji , neograniceni dolazak stranih ljudi i kultura , usvajanje djece s drugih kontinenata i slicno , to sve steti jednoj zemlji jer se time ugrozava natalitet i opstanak jedne nacije , time se mjenja genetika jedne nacije i dovodi do konflikta mentaliteta i kultura a na kraju unosi i stvara nesigurnost u jednoj zemlji. Volio bi da ovi od mene navedeni problemi budu na prvom mjestu svih onih koji nose odgovornost za RH pa i ovaj teolog a dase nebave o jednom pjevacu sta ce i gdje ce pjevati. Moje skromno misljenje koje nazalost nisam uspio krace sazeti , nadam se dami nitko nece zamjeriti zbog ovog
Sve se slažem osim ove teorije genetici nacije. Mi smo to što jesmo genetički zbog miješanja svega i svačega od kada smo ovdje na Balkanu. A nacija kako je mi danas vidimo i razumijemo je politički konstrukt nastao poslije francuske revolucije. Npr sin od Eduarda Da Silve se vidi kao hrvat rodio se u Hrvatskoj priča jezik čita hrvatske pisce i sutra oženi neku Ivanu s Kočerina i tko njegovu sinu može reći da nije Hrvat. Pozz za pismena čovika.
Moram priznati da si u pravu sto se tice genetike naroda i kako sam to naveo u svome komentaru , zahvaljujem na konstruktivnom i pristojnom odgovoru na moj komentar te bi i ubuduce volio viditi vise ovakvih odgovora na komentare o nekoj temi. Moze se iznijeti svoj stav ili glediste bez uvreda i nepristojnog ponasanja.
Poz. za pismenog i pristojnog covika
U načinu komuniciranja kao što je ovaj.Gdje smo svi anonimni i nepoznati jedan drugome biti nepristojan i vrijeđati bilo koga je izraz niske inteligencije i neke osobne frustracije. Misliti da si faca i baja jer si sve po spisku nekome anonimnom neistomišljenika je za ozbiljnu dijagnozu. Jer za to nije potrebna hrabrost nego glupost.
Za velikog inkvizitora!
Kako postoje Kina,Indija,Japan i sve druge nacije bez kršćanskih temelja pametnjakoviću. Nije bilo inkvizicije kod njih. Zaboravljaš na zapovijed NE UBIJ. Pročitaj knjige: Stranac (Albert Camus), Jadnici(Viktor Hugo) i Proces(Franz Kafka) to su tri najznačajnija djela koja su dovela do postupnog ukidanja smrtne kazne. Problem je što kod smrtne kazne o smrti odlučuje čovjek a ne Bog a na to nema pravo ni po Bibliji.
Kad će više proć i ova Thompsomanija 😁 lik je lampaš i loži naivne. Neko mu prodao ovaj mač od 2 metra, pa mlatara njime. A služi se simbolikom rata i nordijskih božanstava. Kakve veze imaju Hrvati sa Tyrom, Heimdallom, ili Odinom. Isus se nigdi ne prikazuje s mačem. Ako se već poziva na kršćanstvo onda se treba držati kršćanskih vrijednosti; ljubavi, milosrdja i nekih od najvećih tema; oprosta, pomirenja i inkluzije. A ako sam sebe proglasiš pripadnikom ekskluzivnog kluba, kluba “izabranih” i isključuješ sve one koji tom klubu ne pripadaju, činiš zlo. Ako se već busaš time da si ko neki veliki kršćanin. Inače si obični licemjer.
Inkluzije…Ne pajdo..Nigdje u sv Pismu ne spominje se inkluzija. Danas se taj pojam obicno odnosi na tkz lgbt osobe..Isus nigdje ne osudjuje covjeka vec grijeh. Kad ti lljudi prestanu ciniti greane cine i pokaju se onfa mogu pristupiti Stolu Gospodnjem. Inace cine jos veci grijeh.
Tompson po najprije voli novac jer kako objasniti da je uzeo 500 000 Kuna od lopova Sanadera kao uvjet da na pjevaa u predizbornoj kampanji za nikoga
A sto bi trebao?besplatno pjevati za drage lopove koji su pokrali pola drzave.svi mi bi uzeli novac ,jer i Tompson placa racune,porez i hrani svoju obitelj.
Ali to je mito. To katolik ne radi.
Za 18:25, pravi katolik sebi ne daje ni umjetnicko ime po puskomitraljezu, nema ogromni mač, niti uzvikuje ratne poklike, huska i donosi nemir u Hrvatsku 30 godina nakon slavno dobijenog obrambenog rata.
Ma on je anđeo na zemlji, mi pojma nemamo.
MPT cenzuriran je vec 30 godina. I to je glavni razlog za pola milijuna na Hipodromu!.Narod osjeti cenzuru.
Ma nek je uzeo to nije problem on se svojim radom i političkom težinom doveo u tu poziciju da ga Sanader ne može platiti da pjeva za HDZ. Jer to je bilo vrijeme pristupnih pregovora sa EU i ulizivanja toj Europi. Ali Sanader se bojao da će on pjevati npr za HSP tada i slati poruke kao ovo sad protiv sekte u ZG. Tada dolazimo do Sanaderove briljantnosti i poteza kad ne smije s nama nek bar nije protiv nas. A Thompson je na to pristao što je opet njegovo pravo i kalkulacija ali nemojte ga kovati u zvijezde i pripisivati mu neke mesijanski uloge ili anđeoske.
On je tada uzeo pola milijuna eura, crnog novca, opranog, koji je pripadao građanima Hrvatske. I on da priča o moralu, poštenju, vjeri. Fuj.
Ma nisu tada bili euri i to nije dokazano sudski ali je činjenica da nije pjevao ni za HDZ ni za druge ali treba biti iskren da to nije dokazano. Ali opet kažem čovijek od krvi i mesa nikakav prorok ni poslanik. Radi čovjek biznis već 30 godina i raditi će dok god ima publiku. A i pjesme su ok.
Euro je uveden 1999., i naravno da je uzeo novac, čak se žalio da fali 8 tisuća. Tom čovjeku je samo do para.
I Lana iz Petog dana je isto “”teolog”, teolog slican ovom kojem ocito ne smeta ni crvena zveezda, niti zlocinac bravar koji je ubio pola milijuna Hrvata i zatrpao ih vecinu u Jasenovac, ne smetaju mu oni starci sto bauljaju sa zvezdom, zvezdom od koljaca po Vukovaru i urlicu smrt fasizmu, niti lepa breba sto peeva jkugoslovenku, niti sva bagra koljaca iz Beograda sto se šeta po Hrvatskoj. Po riječima cete prepoznati vukove, lisice, crvene i zelene vragove. Hm, teolog, hm, teolog čega, mozda ispiranja mozga Hrvatima. Nisu više Hrvati naivni, pogotovo omladina, njima mozete samo isključiti Facebook, instagram, …..jedino tako ih mozete usutkati, pola milijuna Hrvata nikada nećete vise imati priliku skratiti za glavu, moj “teolog” prozirni teolog. DOSTA NAM JE TAKVOG OLOŠA.
Prvo izbori u ZG,ovi što se busaju u prsa od vire i hrvatstva uglavnom komentiraju nisu izišli na izbore,a imali su izbor.
Drugo MPT ,upitan branitelj uglavnom na melodijama Jadrana,pjesme mu top,on kao čovjek pod velikim znakom pitanja on je dobro naplatio svoje ne pjevanje…sritna nova
Ej, protivnici ZDS i Nezavisne Hrvatske pa recite mi kako vam ne smeta…smrt fasizmu, sloboda narodu i crvena petokraka, najveci zlocin je napravljen nad Hrvatima 1941 do 1945 kao i 1991 do 1995 pod tim znakovima, nesto ne vidim da vam tk smeta, smeta vam Thompson jer pjeva o crvenim i zelenim vragovima te se covjek bori pjesmom protiv vas i cini mi se da je uspio, omladina ga voli, pola milijuna hrvatske mladezi je uskrsnulo umjesto pola milijuna Hrvata koje sh vasi preci, zadojeni jugoslovenstinom i orjunom, ubili . Uskrsnuli su na koncertu MPT i to vas boli. Mislili ste ubiti Hrvatsku i niste uspjelk jadnici. Kaze vam tetka Radojka Borić , ima crkva pored moje zgrade i kad vidim koliko omladine ide na misu, duša me boli, e neka te boli i neka vas sve boli ako vas zbog tog boli. Od kad se ovakvi uvlače u teologiju treba moj narode pojačati molitvu uvlače se u sve crkvene institucije kao i onaj Uzinic koji kaze da je ostao za svecenika tako sto ga je kolega nagovarao i nagovorio da ostane, pitam vas zar za svecenika trebas imati poziv od Boga a ne nagovor od kolege. Molite narode, samo molite, mozda su ovo posljednha vremena, toliko se toga namnozilo u narodu pa i među svećenicima koji se iz necasnih namjera instaliraju u Crkvu..
Šta ti je pajdo bgti?? Tko ti drama kavez? Idi popit koju doček je proveseli se mani se uskrsnuća i crvenih zaboravi ih barem ovu noć. Pusti Radu Borić ima žena podršku 0.03 % pusti i Thompsona. Neće nitko odnijeti nezavisnu Hrvatsku noćas policija je tu i vojska čuvaju je.
Ti se možeš opustiti večeras pa sutra nekad ili tamo posle Tri kralja si ti opestna smjeni da pažiš na državu i zavedeni narod hrvatski.
Sretna vam Nova svima!!!!
O neka du mu dali pola milijjna, ako siu mu dali. Tada se trebalo ulizati toj EU, kakva je takva je alj xmo se odlijepilj od srbadije pa kom opanci kom obojci. Mnogj ovdje naricu protiv Thompsona i zbog toga stk smo konacno izbrisali kugu iz glava crvendaca i zelembaca. To im je Thompson i rekao na koncertu, nema vam vise kugoslavije, konacno je krepala pa sa njom i svi koji placu za njom i koji su objesili Hrvatima kamen oko vrata i gurnuli ih pod vodu misleci ih utopiti.. Kakav Hitler, on je mala naca u odnosu na Tita i Engleze, onj su naredili zlocin, genocid nad Hrvatima. Dali su ubiti 20 posto Hrvata a naricu za Srebrenicom. Pored toga sto su ih toliko ubili jos su ih poka stoljeca tlacili uz pomoc domacih izdajnika, u zatvor za phevanje pjesne Vilo Velebita, u zatvor akk kazes bilk sta protiv vlasti, nemas posao i umri od gladi. Tako da je raselio Hrvate alj mu se obilo o glavu, niklo novo cvijece, poka milijuna na koncertu. moji. 🍉, okolo zeleni, unutra crveni
0:31 …Bravo i stoput bravo! Sve po Istini si napisao..Sretna nova godina i blagdan Marije Bogorodice.
0:31 …Bravo i stoput bravo! Sve po Istini si napisao..Sretna nova godina i blagdan Marije Bogorodice.
Hvala i tebi sretno i blagoslovljeno novo ljeto kao i svim Hrvatima koji vole svoju domovinu.
U crkvu se uvukli woke
kada komunjare vjruju Teologu ….to ti je kao pederska posla.
topson je jedna
obicn derepina
on domoljub toje
varalica lazac kao
ona vidjelica iz medugorja
Iva,
A ti si nepismena i to je (toje) sve.