Barbarić: Svjesni smo kako ne igramo dobro i shvaćamo kritike navijača

Posljednju utakmicu, ujedno i derbi, 26. kola Premijer lige BiH Široki Brijeg i Borac odigrat će u subotu s početkom u 18:30 sati na Pecari.

Sraz drugoplasirane i trećeplasirane momčadi na tablici na konferenciji za medije održanoj u tepak najavili su šef stručnog stožera Ivica Barbarić i vratar Renato Josipović.

Za nas je ovo vrlo važan susret u borbi za Europu. Borac ima jako širok kadar kvalitetnih igrača i nekoliko jako dobrih pojedinaca. No, mi se moramo fokusirati na sebe i biti samokritični. Svjesni smo kako ne igramo dobro i moramo podići svoju igru na bolju razinu. Nadam se da će ishod ove utakmice biti povoljan za nas, rekao je Barbarić.

Za subotnji derbi na Pecari šef stručnog stožera Plavo-bijelih ima ”slatke brige” po pitanju igračkog kadra.

Nemamo kadrovskih problema uoči ovog derbija. Jedino imamo nekoliko rekonvalescenata. Tu prije svega mislim na Morisa Valinčića koji je bio virozan nekoliko dana, ali sada je spreman za utakmicu, naglasio je Barbarić.

Vratar Renato Josipović je istaknuo kako vjeruje u svoju momčad i stručni stožer, njihovo zajedništvo i konačni uspjeh Širokog Brijega koji, kako je naglasio, zaslužuje igrati u Europi.

Možemo svladati Borac. Želimo ostaviti srce na terenu i našim navijačima donijeti pobjedu koju dugo čekamo na Pecari. Mislim da nismo bili pravi kao u prvom dijelu sezone, ali trudimo se i radimo kako bi izišli iz ove krize i došli do pobjede koja bi nam puno značila, rekao je Josipović.

I šef stručnog stožera i prvi vratar Širokog Brijega naglasili su kako shvaćaju kritike navijača, posebice one koje su konstruktivne, ali i izrazili nadu kako upravo uz podršku navijača, koja je sada najpotrebnija, mogu prebroditi krizu rezultata i zajedno ostvariti zacrtani cilj.

Pravdu u derbiju na Pecari dijelit će Sabrija Topalović iz Zenice, a utakmicu će prenositi ArenaSport.

34 komentara

• Hocemo pobjedu
    Sve igrace zavorit od petka po danu pod subote utakmicu u hotel i nema pijenja dosta je vise odanja po terenu hocemo. europu

• Nije da ne igrate dobro nego ne igrate ama baš ništa na proljeće, igra vam je stoper nabi na lukica ili radića oni se samo bezveze troše na neke duele 40 metara od gola, a to se događa jer nemamo veznog reda koji može složit 3-4 akcije po meču

• Jeste igrali dobro u 1 dijelu sezone?Kazi to i zamisli da to ne govoris dici do 10 godina.Jeste po tebi igrali dobro ili su bile neke druge igre u pitanju.Moje misljenje da vam borac nece zeliti praviti probleme u subotu.Oni su se namirili na nacin kao i vi a po kvaliteti su donji dio tabele.U 1 dijelu sezone i oni i vi ste bili u fokusu drugih klubova na nacin da kada igraju protiv vas da znaju kako se ponasat.Na kraju ajd objasnite ovim malo pametnijim.Odkud u 1 dijelu sezone onako lagane pobjede na pecari protiv leotara slobode borca zeljeznicara igmana posusja sloge.Jesu te ekipe zelile igrati nogomet ili su znali da tu moraju ostaviti bodove Da bi vi docekali tu obecavajucu skupstinu kluba.Kazi narodu istinu.Svi je znaju a opet ima naivni koji ne znaju.Vi nemate nista i vi uopce nemozete igrati konkurentan nogomet u ovoj ligi.Mislim na stvarnoj razini.Nogomet mozete igrati ako vam netko namjerno da prostor i razvuce linije kao Velez u gabeli i Sloboda u Tuzli.Haha nije svit naivan kao skripari koji su hvalili tebe a vikali uprava odlazi jos u 1 dijelu sezone.Nisu oni znali na koji nacin dolazite do bodova u 1 dijelu sezone.Odrzana je skupstina i sta sad mozete obecati da drugi klubovi opet bjeze od lopte.Na kraju borac vam nece praviti nikakve probleme i ne trebaju se naivni sekirati.Borac ce odigrati kao i Posusje protiv vas.Sada to Posusje stavlja sebe u probleme i mora na stvarni kvalitet osvajati bodove a svi su protiv njih.Nije bez veze odredjen gigovic da im sudi utakmicu sad protiv sloge.Jos da ispadnu oni iz lige zbog vas a tako je bilo prije 15 godina.Jadni ste.Na kraju jos da kazem da vam borac nece praviti probleme jer ste isti po nenogometnom nacinu.Igracki i oni su jadni A i takvi su puno bolji od vas.Samo Pisem realno nista vise.

• Barbarić neka tebe još zovni Daria Knezovića i gradonačelnika i ne može da rezultat ne dođe.To je jedini spas.Neka tebe plaća ide nisi lud ići.

• Koliko ovaj kredita ima . Ovo trenutno stanje je posljedica loseg trenera ,a Uprava suti na kraju ce kao i svaki put biti neko drugi kriv. Barbaricu vrime je da odes

• Vidi ne sudi srbin a i ovaj sabrija dosta puta nas je sasadio,Josipović jedini solidan u ovom dijelu,pobjeda ili barba adio

• Pa ako shvacas kritike navijaca kako onda nesto ne promjenis? Ja koliko vidim najvise se kritikuje cjelodnevno sjedenje u sirokom pa onda opijanje po cijelu noc u mostaru. Mjenjaj nesto, odbijaj od place ili ubacuj juniore koji ce ginuti za sveti klub

• Nemojte se sekirati odnosno za onog jednog naivnog.Nemoj se sekirati borac ostavlja bodove na pecari.ako strucno vidjenje kaze da je tako onda treba vjerovati.Bez obzira na rezultat siroki je milion posto u europi.Tu im nitko nece praviti probleme.Jedino ako sami odustanu od toga sto bi i trebali jer su po stvarnoj kvaliteti rang goska iz gabele.To i oni znaju a opet zele tih najmanje 200tis eura jer tko ce ih drugi dati.Puno je to za nasu sredinu za razliku od sarajeva pa i mostara kojima ce to navijaci dat kad bi im zatrebalo.

• Jos vam Strucno Vidjenje savjetuje.Ne krivite sad Barbarica naivcine zatucane.Barbaruc nije napravio nista ni u 1 dijelu sezone.Bodovi su dolazili na drugi nacin jer skupstina je bila obecavana i nije bila odrzana.Barbaric je ako nista dobar covik i samo je dosao tu da bude alibi marioneta u 1 dijelu sezone.Barbaric je dobar covik i ne zasluzuje da ga naivcine zatucane vrjedjaju.Kako nista niste vidili u 1 dijelu sezone.Kako vam je tada valjao.Haha koji zatucani ograniceni jadnici.

• Kad ćemo do naslova prvaka?
    Iskreno odem 1-2 put godišnje na utakmice kad igraju bolje ekipe, Zrinjski ili Sarajevo a doć na Pecaru i gledat Igman, Doboj, Slobodu, Leotar pa nebi da mi još plate ova liga je katastrofa radije ću isplanirat sebi 3 sata extra radit nešto ili otić negdje nego gledat bezvezni nogomet…. Moje mišljenje i mislim da će ih se dosta složit s menom.

• Dobro te više. Svaka objava od Širokog stavljaš isti komentar. Boli nekog k di ces ti. Pravi navijač Širokog će ic i kad je lose i kad ne ide, a ne ko ti samo na derbi utakmice.

• Opet su Pocele ove budale da pisu ustvari ich propali talenti i drogirasi Neradnici kako bi bilmo dobro da nedolaze na utakmice to se vise nemoze slusat covik nemoze zbog nji sa djecon doc pogledat utakmicu

• Moja 3 komentara i ovi 4.Pisao sam u 11:06,11:18,i 11:25.Sve ostalo naivcina kojoj je barbaric bio zasluzan u 1 dijelu sezone.Nemoj pisati jadnik i sad blatit barbarica.Nije ti niko kriv sto si ogranicen ko tava.Ja u komentaru 11:06 ne krivim Barbarica vec samo govorim da se kaze istina ogranicenu jadniku a ima ih pun kavez jos.Na kraju sta to ti smeta moj komentar sto pises u komentaru 11:08.Zasto bi se sklonio jado zatucana od mene si bar nesto cuo a tko ce ti jasniku kazat.Sada napadas Barbarica a u 1 dijelu sezone ti bio heroj.Haha koji zatucan trebas bit da imas takvo shvacanje.Ludjace bolesni shvati jednom tko si a divi se mom komentaru.

• Neka borac samo odigra onako kao u 1 dijelu sezone na pecari.Onu utakmicu sam pogledao i shvatio sve.Neka pogleda najveci zatucanko na ytube golove sa te utakmice.Neka pogleda sazetak i potkopavanje lopte igraca borca kad su pred golom sirokog.Neka pogleda onda golove sto je dao siroki.Ono nk grude nebi dozvolile da ispadnu onako smijesni u svojih 16 metara.To je napravio borac jer su znali da bodovi Moraju ostat ovde.Zbog tih stvari svi strucnjaci u BIH sirokog vide kao igracki najjadniju i tako i jeste.Ako si svjestan da imas ekipu za dno tabele sto ce ti onda europa.Treba tih 200 tis eura.Razumljivo ipak je to malo misto.Tko bi uradio ono sto je uradio Amar u Gabeli da onako razvuce linije u 2 pol i da radis sto zelis.Na kraju je sam izjavio da je siroki pokazao da je amaterska ekipa.Na kraju su jos trebali pobjedit veleza.haha jadnice lupnuti.Pogledaj utakmicu u tuzli protiv slobode.Sta rade igraci slobode i kako pomazu bratu po sponzoru.Neznam koji su problemi unutar njih a opet mislim da ostaju u ligi kao i Tuzla sity.Ti jadnik to nisi shvatio vec si tada hvalio barbarica kao i za sve bodove poklonjene na pecari.Sad si naivcino pobjesnio i blatis covika.Blati svoj razum jer veci razum ima kokos sa svojim mozgom.Sve dok se ona seljacina od predsjednika saveza ne istjera iz nogometa ova liga ce bit katastrofa.Koji je to bolesnik pa da sad gura gigovica na utakmicu sloga posusje.Mislio sam da ta sloga ni kod predjednika saveza nema kredit a i moguce je da se upravo gigovic na toj utakmici opere.Tko ce onda ispasti ako ne sloga.To je moj 5 komentar.

• Evo ja sam po prirodi naivan, pa me zanima kako ti stručnjak koji tvrdiš zadnjih 5-6 godina da Širokom svi od reda puštaju, objašnjavaš da Sarajevo koje je milijun maraka minimalno uložilo u ekipu ne želi u Europu i što njih boli k za skupštinu Širokog i je li njima u interesu da ide Široki u Europu? Je li u interesu Želji koji je totalno bez para da ne zaradi štogod u Europi pa i on pušta Širokog da Široki zaradi? Je li u interesu Veležu koji je složio dobru ekipu, ulaže u stadion da isto tako ništa ne zaradi od Europe? Je li u interesu Tuzla Cityju koji plaća igrače s astronomskom ciframa da isto tako to ne isplati kroz Europu? Šta su onda ti klubovi humanitarci ili šta već pa svi žele Širokom odlazak u Europu? ajde molim te evo ja priznajem naivan sam skroz, samo mi objasni koji je interes svih njih da ne idu u Europu i izgube zaradu, a da im Široki ode i zaradi?

• Za komentar 13:35,na koga mislis konkretno?Mislim da se ti ne trebas bojati nicega,,tebe samo moze jos koja cigla s kuce pogodit,a i ona nista promjenit ne moze.Uvijek cu podrzati Strucno Vidjenje jer je doktor.Doktor opce prakse Nogometa.Cao bao

• Neznalice sto komentirate bice akcija kad vas uhvate kako gadite klun i igrace bice cas sram a brzo ce bit vi nikakvi navijaci samo negativno kuci nemozete pa ovdje da neko vas vidi brzo ce kraj

• Neznalice sto komentirate samo negativa prestavi se tko si pa pricaj o nogometu bit ce te uhvaceni Anonimno kuci nemozete pa na jabuci

• Barba postavljaš momčad obrambeno protiv Igmana pa tvoji igrači po gradu pričaju kako je do tebe, nedaš im da izlaze da napadaju visoko ako budes tako sutra igro 5 komada ce nam Borac dati na Pecari

• Da ti Ja i na to odgovorim.Mozda je previse.Dovoljno si naucio od mene.Imas nekog drugog i neka ti da za to objasnjenje.Cinjenica je da si naivan.Soldo je u savezu mozda da ti on objasni.Ne trebas se uopce sekirat siroki je siguran za europu.Moze ih samo sprjeciti ako sami ne zele a to nece biti.Veliki je za njih minimum 200tis eura a kad bi se neko u europi smilovao mozda i vise.

Komentiraj:

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.