Donedavni član Predsjedništva SDA Aljoša Čampara u petak navečer je isključen iz članstva te stranke jer je potpisnik zahtjeva za smjenu Vlade Županije Sarajevo koju čine upravo SDA uz SBB i DF.
Ova odluka je donesena nasjednici Općinskog odbora SDA Centar Sarajevo.
Predsjednik Županijskog odbora SDA Sarajevo Fikret Prevljak sredinom prošlog mjeseca je najavio da će Aljoša Čampara snositi sankcije i biti izbačen iz stranke ako bude glasovao za smjenu vlade.
Prevljak je tada poručio da Čampara u javnosti iznosi neutemeljene klevete, a da je SDA demokratska stranka u kojoj su dopuštene rasprave i različita mišljenja, ali i stranka čije zastupnici ne mogu raditi na izdaji SDA i rušenju vlade u kojoj participira i SDA, javlja Klix.
Ukoliko prekrši navedenu obavezu, te bude glasao za smjenu Vlade i dovođenje Kojovića, Nikšića, Forte i Konakovića na vlast, to znači da će automatski biti izbačen iz SDA, najavio je Prevljak.
Kao što je poznato Čampara je u petak potpisao zahtjev za zakazivanje sjednice na kojoj će se glasovati o smjeni aktualne vlade.
Aljoša Čampara, bivši visokopozicionirani član SDA i aktualni zastupnik u Skupštini ŽS i ministar unutarnjih poslova Federacije Bosne i Hercegovine podnio je u rujnu ostavku u Predsjedništvu SDA nezadovoljan unutrašnjih odnosima i stranačkom politikom.
(www.jabuka.tv)
On nije vise mace, progledao je! Svako dobro…
Jedan od vecih bosnjackih ekstrema koji ne voli hrvate ali koji nije zadovoljan pozicijom i svojim uticajem u SDA… U buducem politickom suzivotu, kompromisu sa hrvatima, nista bolji od Bakira i Komsica….
Koliko je meni poznato čovjek je otvoreno govorio o problemu naslijeđenog udbaško-komunističkog pravosuđa, o tome kako su mu doušnici Udbe pratili roditelje i kako se i danas primjenjuju takve metode.
A sve kako bi se kontrolom pravosuđa kontrolirali sudski procesi i na taj način zaštitio kriminal, jer udbaško-komunistički kriminal ne poznaje ni nacije niti granice. To je ono čega se drugovi najviše boje, gubitka kontrole nad pravosuđem.
Taj habitus je ostao zahvaljujući velikom utjecaju Srbije i njihovim obiteljskim vezama iz srpsko-hrvatskih i srpsko-bosnjačkih brakova, kako u Mostaru, tako i u Sarajevu. To je mentalni sklop proleterijata, i jedni i drugi, koriste pitanje nacionalnog identiteta na rigidan način u sprezi sa vjerskim poglavarima, a u stvarnosti riječ je parazitarenju i neradu, skupine koja se ideološki nikada nije odmakla od proleterstva-otimačine. Reforma pravosuđa nema veze sa zaštitom nacionalnog identiteta, to je pitanje pravne sigurnosti, koje nadilazi nacionalne, stranačke interese, i koje će se riješiti samo intervencijom vanjskih subjekata, jer post-komunističke države nemaju unutarnje kapacitete za obračun sa udbaško-komunističkim klanom ex-YU prostora.